life on top s01e01 sister act hd full episode https://anyxvideos.com xxx school girls porno fututa de nu hot sexo con https://www.xnxxflex.com rani hot bangali heroine xvideos-in.com sex cinema bhavana

Narodowy Rewolucjonista: Obóz Hobbitów, czyli faszyzm, runy i krzyże celtyckie

Promuj nasz portal - udostępnij wpis!

Miłośnicy fantasy (a w Italii prawie każdy nacjonalista jest miłośnikiem Conana i tym podobnych herosów) wiedzą, że hobbici to jeden z ludów występujących w powieści J.R.R. Tolkiena „Władca pierścieni”; tym razem nazwa ta posłużyła jako szyld „święta wspólnoty nonkonformistycznej” (festa della comunita nonconformiste), zorganizowanego w dniach 12-15 września 1991 r. przez włoskich faszystów.

Właśnie: włoscy towarzysze nie ukrywają się za szyldami typu „prawica” czy „nacjonalizm”, ale mówią o sobie z dumą – „jesteśmy faszystami”. Inna rzecz, że Włosi inaczej rozumieją faszyzm, nie będąc obciążeni stereotypami bolszewickiej propagandy. Dla nich faszyzm to nie dyktatura i ludobójstwo, ale idealizm, nonkonformizm, heroizm, humanizm.

Dokładnie rzecz biorąc, wśród uczestników obozu można było wyróżnić cztery orientacje: „faszyści historyczni” (ortodoksyjni wielbiciele Mussoliniego i jego Włoskiej Republiki Socjalnej, RSI), narodowi rewolucjoniści (na ogół młodzież starającą się dostosować doktrynę faszystowską do realiów Europy końca XX wieku), „tradycjonaliści” (o poglądach bliskich polskiej endecji lat 30-tych, ale… antykatoliccy jak ich mistrz Evola) i naziści. Ci ostatni, afiszujący się swastykami i ryczący w czasie posiłków „Sieg Heil!”, byli przez resztę uważani za niepoważnych pomyleńców. Jak wiadomo, włoski nacjonalizm jest bardzo antyniemiecki ze względu na spór o Tyrol, dlatego nieliczni wielbiciele Hitlera we Włoszech są zaliczani do folkloru politycznego. Oprócz Włochów w „święcie nonkonformistów” brali też udział Irlandczycy (Sinn Fein), Arabowie z Sahary Zachodniej (Front POLISARIO), Chorwaci (Gwardia Narodowo-Rewolucyjna) i Polacy (Przełom Narodowy).

Oficjalnie organizatorami Campo Hobbit były różne prawicowe organizacje kulturalne, studenckie i ekologiczne; w rzeczywistości za tą inicjatywą krył sie tzw. Obóz Narodowo-Ludowy (Area Nazional Popolare). „Anapo” to radykalne skrzydło partii faszystowskiej, którego przywódcą jest legendarny Pino Rauti (założyciel organizacji Ordine Nuovo, zdelegalizowanej w 1973 r. pod zarzutem terroryzmu). Na miejsce zlotu wybrano normański zamek z XI stulecia, malowniczo położony na skalistym brzegu Morza Tyrreńskiego. Średniowieczne budowle ozdobiono niecodzienną scenografią: olbrzymia statua wojownika z runicznym znakiem Yggdrasill na piersi, flagi wyzwalających sie narodów Europy Wschodniej, Irlandii, Sahary Zachodniej i Palestyny, najrozmaitsze transparenty z hasłami i rysunkami (np. faszyści jako rycerze walczący ze smokiem współczesnego przemysłu), wszechobecna symbolika faszystowska: kołomiry, toporły, świąszczyce, runy. Obok zamku rozpościerało się pole namiotowe – tak jakby mini-Jarocin, tyle że nad każdym namiotem powiewała flaga z krzyżem celtyckim: białym na czarnym tle, czarnym w białym kole na tle czerwonym, czarnym na tle żółtego słońca, trójkolorowym na włoskiej fladze narodowej…

Stare mury wypełnił tłum około dwustu ludzi (na poprzedni Campo Hobbit w 1981 r. przybyło ponad 1000 osób; tym razem frekwencję obniżyła deszczowa pogoda, brak reklamy i rozłam w partii). Uczestnicy obozu byli na ogół młodzi, większość miała po 20-30 lat, choć były też i nastolatki, młode małżeństwa z dziećmi, posiwiali weterani. Strój normalny, choć niedbały; najpopularniejsza fryzura à la Schwarzkopf, choć było też sporo długowłosych i kilku skinheadów. Uwagę zwracała duża ilość kobiet, z reguły ładnych, jak to Włoszki. Panie obnosiły swą złotą i srebrną biżuterię w kształcie krzyżyków (celtyckich oczywiście), swastyk i znaków runicznych.

Włoscy towarzysze okazali się wspaniałymi ludźmi – inteligentnymi, wesołymi, życzliwymi. A co najważniejsze – normalnymi. W Polsce skrajna prawica to w większości zdziwaczałe dziadki albo wygolone szczeniaki, bardziej interesujące się chlaniem i rozróbami niż polityką. Włochom głębokie zaangażowanie w idee faszyzmu (np. jeden z nich nadał nawet swej córce imię Runa) nie przeszkadza unikać dziwactw i dewiacji. Polityka nie przeszkadza życiu rodzinnemu i zawodowemu.

Panowała wspaniała atmosfera – jak na pikniku dobrych przyjaciół. Każdy posiłek na stołówce przedłużał się do dwóch, trzech godzin, bo co chwila któryś z biesiadujących chwytał za gitarę i zaraz rozbrzmiewał śpiew. Śpiewano faszystowskie piosenki, stare, pamiętające Mussoliniego, i nowe: o „rewolucji, która jest jak wiatr”, o najemniku walczącym w Katandze, o bojowcu faszystowskiej partyzantki miejskiej zabitym przez policję. Ręce same unosiły się w rzymskim pozdrowieniu. Gdy nie śpiewano, to skandowano, waląc przy tym pięściami w stoły: Europa – Nazione – Rivoluzione (Europa Naród Rewolucja) albo Yankee Go Home (Jankesi do domu). Włoscy faszyści są fanatycznie antyamerykańscy. Raz chóralne śpiewy w późną noc przyciągnęły patrol karabinierów. Jeden z chłopaków popchnął gliniarza i zrobiła się z tego wielka afera zamek otoczyło szczelnym kordonem kilkanaście bud policyjnych.

Oczywiście program obozu nie ograniczał się do spotkań towarzyskich tudzież śpiewów przy winie i gitarze. Jego podstawą były liczne wykłady i dyskusje; ich tematy to walka narodów o niepodległość, zjednoczenie narodów a regionalizm, wojna w Zatoce, ekologia, dyskryminacja amerykańskich Indian, przyszłość ruchu narodowo-ludowego we Włoszech wobec krachu komunizmu. Najciekawszą wydawała się dyskusja o amnestii: faszyści (w przeciwieństwie do reszty prawicy) domagają się aktu łaski dla ex-terrorystów zarówno prawicowych, jak lewicowych.

Miały być też filmy, rozgrywki sportowe i koncerty rockowe to wszystko jednak uniemożliwił deszcz, lejący (wierzcie lub nie) przez całe te cztery dni. Obóz połączony był ze swego rodzaju kiermaszem. Swoje stoiska miały najróżniejsze organizacje: począwszy od Fronte della Gioventu (młodzież faszystowska) i Fare Fronte (studenci-faszyści) poprzez ruch obrony Indian i Fare Verde (eko-faszyści) aż do Włoskiego Stowarzyszenia Spadochroniarzy. Kwitł handel. Można było kupić faszystowskie czasopisma: „Segnavia”, „Avanguardia”, „Andare Oltre”, „Il Sabato”, „Pagina Libra”, „Incursione”, „La Contea”, „Proposta”, „Orion”, „Orientamenti e Ricerca”, „Voce della Fogna”, „Morbillo” (faszystowskie pismo dla dzieci!). Faszystowskie książki: od „Mein Kampf” Hitlera po „Zieloną Książkę” Kadafiego, od wierszy Tolkiena i powieści Mishimy po rozprawy naukowe Evoli i Eliadego. Faszystowskie T-shirty: „Wolna Irlandia” i „Kocham Europę Narodów”, smurf z pałką w dłoni i kołomirem na kasku. Kasety: przemówienia Mussoliniego, stare faszystowskie marsze, nowe ballady, celtycka muzyka ludowa. Biżuteria: od partyjnych oznak MSI i taniutkich cynowych wisiorków do złotych i srebrnych kolii o wiadomych kształtach… Tak się robi politykę w „wielkim świecie”.

Narodowy Rewolucjonista

„Błyskawica”,  1992, nr 2-3.

hobbit


Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
Podoba Ci się nasza inicjatywa?
Wesprzyj portal finansowo! Nie musisz wypełniać blankietów i chodzić na pocztę! Wszystko zrobisz w ciągu 3 minut ze swoje internetowego konta bankowego. Przeczytaj nasz apel i zobacz dlaczego potrzebujemy Twojego wsparcia: APEL O WSPARCIE PORTALU.

Tagi: , , , , , , ,

Podobne wpisy:

Subscribe to Comments RSS Feed in this post

80 Komentarzy

  1. Archiwalne migawki z pierwszego legendarnego Campo Hobbit w 1977 roku:
    https://www.bitchute.com/video/iA9a0lZZr9PX/

  2. „Jak wiadomo, włoski nacjonalizm jest bardzo antyniemiecki ze względu na spór o Tyrol, dlatego nieliczni wielbiciele Hitlera we Włoszech są zaliczani do folkloru politycznego”
    Nie wiem jak to było w latach 90′ ale to jest bzdura. Włoscy nacjonaliści nie mają sraczki na „antynazizm” i istnieje u nich masa środowisk NS, w tym skinheadowskich prężnie działających. Tak naprawdę to podział włoskiego ruchu na faszystów i NS jest podziałem umownym, ograniczającym się do stosunku do Hitlera i III Rzeszy (a i też nie zawsze, bo nie każdy NS, nawet „neonazista” jest wielbicielem Hitlera i nie trzeba być NSem żeby fascynować się rozwiązaniami ustrojowymi, gospodarczymi i innymi III Rzeszy lub walką tego państwa z liberalizmem, bolszewizmem i ZOG). W rzeczywistości różnice między współczesnymi włoskimi faszystami, a włoskimi NS są minimalne, w zasadzie są nieistotną bzdurą.
    Nie jest też prawdą, że włoski nacjonalizm jest antyniemiecki, bo włoscy nacjonaliści silnie współpracują z niemieckimi nacjonalistami, a ugrupowania nacjonalistyczne wśród Niemców z południowego Tyrolu były marginalne, obecnie chyba nie istnieją, zresztą czasem zdarza się współpraca między włoskimi nacjonalistami, a Niemcami tyrolskimi.
    -
    Swoją drogą miłym jest fakt, że na zlocie włoskich nacjonalistów pojawiły się słowiańskie symbole i symbole polskich nacjonalistów.
    Uczestnictwo przedstawicieli ruchów narodowo-wyzwoleńczych oraz poparcie dla walki o wolność narodów z różnych ras obala idiotyczny mit faszysty jako półgłówka myślącego o eksterminacji innych ras.

    • Nie funkcjonuje mit „faszysty jako półgłowka myślącego o eksterminacji innych ras” (być może w Gazecie Wyborczej coś takiego się sugeruje, ale chyba mało kto to łyka). Takie rzeczy jak niemieckie teorie rasowe, konferencja w Wansee czy Generalplan Ost nie były tworzone przez sebixów z berlińskich bloków, tylko przez niemieckie elity intelektualne. Półgłówki nie ogarnęłyby ludobójstwa na taką skalę.

    • Generalplan Ost to była sowiecka ściema. Koniec tematu.

    • Wyparcie widzę. „Co złego to nie my”.
      .
      Może być koniec tematu, widzę, że się nie dogadamy.

    • Jacy „my”? Co to myśmy byli w poprzednim wcieleniu dygnitarzami Rzeszy i reinkarnowaliśmy się w obecne osoby?

    • „Takie rzeczy jak niemieckie teorie rasowe, konferencja w Wansee czy Generalplan Ost”

      1. Ziew. Znów ten paranoidalny szabesgoj, który wciąż żyje hitlerowską okupacją.
      2. Poczytaj lepiej o żydowskich teoriach rasowych czy planie Kalergiego.
      3. Zresztą co do niemieckich teorii rasowych – jeśli oczyścimy je z pierwiastków antysłowiańskich – to będą OK, czyż nie? No chyba, że wierzysz we wciskane ci przez Żydów bajki o równości ras (w które zresztą sami Żydzi nie wierzą).
      4. A i konferencja w Waee. Co ty, w żydowskie bajki o holokauście wierzysz?
      5. Prawdziwy holokaust to trwająca właśnie wojna eksterminacyjna toczona przez Żydów przeciw aryjskiej rasie. #ZOG #JewsAreOurMisfortune #WhiteGenocide #14words #HitlerWasRight #AwakeWhiteMan

    • „A i konferencja w Waee. Co ty, w żydowskie bajki o holokauście wierzysz?”

      Tj. konferencja w Wansee chciałem napisać.

    • @Lakoniczny mówca
      „Poczytaj lepiej o żydowskich teoriach rasowych czy planie Kalergiego.”
      .
      Czytałem.
      .
      „niemieckich teorii rasowych – jeśli oczyścimy je z pierwiastków antysłowiańskich – to będą OK, czyż nie?”
      .
      Niestety, mamy bardzo ograniczone możliwości wpływu na to, czy jesteśmy u nich na liście, czy nie.
      .
      Poza tym – teoria teorią, a praktyka praktyką. Większość ofiar nazizmu stanowili ludzie biali, mimo, że z teorii powinno wynikać co innego. (To nie jedyna ideologia, w której praktyka odbiegła od teorii).
      .
      „A i konferencja w Waee. Co ty, w żydowskie bajki o holokauście wierzysz?”
      .
      Żydzi mało mnie interesują. Konferencję podałem tylko jako przykład czegoś, czego półgłówki by nie ogarnęły. Jeżeli ten przykład Ci się nie podoba (bo np. uważasz go za fikcyjny), jest wiele innych przykładów nazistowskich dokonań, które nie mogły być dziełem półgłówków. Generalnie uważanie nazistów za półgłówków jest niedocenianiem wroga, a tym samym prostą drogą do klęski.
      .
      Nie lubię nazistów nie dlatego, że są głupi, tylko dlatego, że stanowią dla nas zagrożenie.
      .
      „Prawdziwy holokaust to trwająca właśnie wojna eksterminacyjna toczona przez Żydów przeciw aryjskiej rasie.”
      .
      A ilu ludzi już w tym holokauście zginęło?

    • „Niestety, mamy bardzo ograniczone możliwości wpływu na to, czy jesteśmy u nich na liście, czy nie.”

      1. Tu nie chodzi o wpływ na Niemców, do cholery, tylko o to, że czegoś się możemy chyba od niemieckich teoretyków rasowych i antysemickich takich jak np. Hitler, Alfred Rosenberg czy Julius Streicher chyba nauczyć, nie? A i dziś jest wielu interesujących niemieckich, „neonazistowskich” ideologów, nawet jeśli czasem niektórzy z nich powiedzą albo zaśpiewają coś antypolskiego. Weźmy np. takich ludzi jak Frank Rennicke albo Frank Kraemer, albo gościu zwący się „Orwellzeit”.

      2. „Poza tym – teoria teorią, a praktyka praktyką. Większość ofiar nazizmu stanowili ludzie biali.”

      Czy Żydzi i szabesgoje (np. marksiści, liberałowie, demokraci, race-mixerzy, internacjonaliści, kosmopolici, pacyfiści itd.) – to wg ciebie biali ludzie?

      3. „Generalnie uważanie nazistów za półgłówków jest niedocenianiem wroga, a tym samym prostą drogą do klęski.”

      Ja nie uważam „nazistów” (a raczej narodowych socjalistów) za półgłówków, ani za wrogów, z tej prostej przyczyny, że sam się za „nazistę” uważam. LOL.

      4. „Nie lubię nazistów nie dlatego, że są głupi, tylko dlatego, że stanowią dla nas zagrożenie.”

      Czekaj, czekaj. Dla (((was))) – tzn. dla (((kogo)))?

      5. „A ilu ludzi już w tym holokauście zginęło?”

      Nie wiem, nie liczyłem. Ale sądzę, że setki milionów, być może miliardy. Nie trzeba sięgać daleko wystarczy policzyć aryjskie ofiary Judy od 1917 roku, od żydowskiej rewolucji w Rosji. Zresztą nie tylko chodzi, o tych którzy zginęli. Ale także o tych, którym nie pozwolono się nawet począć. Chodzi tu nie tylko o masowe ludobójstwo (jak w ZSRR i innych państwach komunistycznych w tym komunistycznej Polsce pod rządami Żyda, czy jak dzisiaj w RPA, pod rządami Żyda i Murzyna). Chodzi mi też o masową imigrację, przymusową integrację, mieszanie ras, wysoką skalę różnego rodzaju przestępstw kolorowych wobec białych – będącą efektem nie tylko żydowskiej polityki masowej migracji i przymusowej integracji, ale też wpajania kolorowym nienawiści do białych z jednej, a rozbrajania białych poczuciem winy i pacyfizmem z drugiej strony – co powoduje, że biali są bezbronni, rozbrojeni mentalnie i fizycznie wobec tej agresywnej kolorowej dziczy. Dalej idzie: dysgeniczna polityka socjalna wspierająca rozród kolorowych. Dalej idzie promocja antyfamiliaryzmu i antynatalizmu wśród białych: homoseksualizm, transseksualizm, feminizm, antypedagogika, rozwiązłość, pornografia i prostytucja wszelkiej maści, w tym jednopłciowa i międzyrasowa, masturbacja, seks analny, „planowanie rodziny”, antykoncepcja, środki poronne, aborcja itd. Dalej mamy generalnie rzecz biorąc niezdrowy tryb życia: toksyczna „żywność” która jest wysokoprzetworzona i nafaszerowana dodatkami chemicznymi, ogólnie promocja rozrywkowego trybu życia, różnego rodzaju używek: nikotyny, alkoholu, narkotyków itd. Dzieci aryjskie: zamiast dostać coś w rodzaju Hitlerjugend: kontakt z naturą, sport, obozy, marsze, śpiewy, żołnierka, duch wspólnoty itd. – co dziś dostają od wspaniałego żydowskiego systemu? Prostytucję rodem z żydowskich MTV i Hollywood, coca-colę i pornole. A jak podrosną to chlanie i ćpanie. Generalnie dzisiejsza „edukacja”, w tym zwłaszcza (((mass media))) i ich (((popkultura))) zamiast wychowywać aryjskich chłopców do roli aryjskich wojowników i aryjskie dziewczyny do roli matek aryjskich wojowników, robi z nich spedaloną, bezpłciową, odmóżdżoną, bezideową, zdemoralizowaną, fizycznie zdegenerowaną (chorą i słabą) masę – materiał idealny na niewolników Judy. Polityka historyczna: nie chodzi o przekazanie prawdy, tylko wpojenie wymyślonych przez Żydów mitów, typu, że rasy są równe, rasizm (rasowy solidaryzm) jest zły (oczywiście tylko biały, bo przecież nie żydowski), Żydzi to zawsze biedne ofiary niczym nieuzasadnionej przemocy złych antysemitów, hitleryzm był dnem zła, liberalizm to postęp, religia to zacofanie, Polacy zrobili świetnie walcząc za interesy Judy w IIWŚ, a największymi bohaterami są ci co ratowali Żydów, multi-kulti to rzecz wspaniała, różnorodność rasowa i kulturowa jest taka wspaniała i ubogacająca itd. Polityka kulturowa: co dla przykładu czytaliście na języku polskim o Żydach? Bo ja miałem rozszerzony polski w liceum i pamiętam: że było parę lektur o nich, w KAŻDEJ Żydzi byli niewinnymi ofiarami. Pamiętam i inne złośliwe sprawy: np. definiowanie kultury europejskiej w kategoriach nie-rasowych, nie-etnicznych, czy ogólnie promocja degeneracji intelektualnej i moralnej.

      Generalnie tak to by można ciągnąć. Można by gadać o żydo-marksizmie, który wymordował dziesiątki milionów Ariów, o żydowskiej „antropologii” propagującej równość (i tym samym mieszanie) ras, o żydowskiej szkole frankfurckiej patologizującej nacjonalizm (biały) i więzi rodzinne (wśród białych), o żydo-freudyzmie propagującym masturbację, seks przed i pozamałżeński i ogólnie totalną rozwiązłość, o żydo-walce o otwarcie białych krajów dla żydowskiej i kolorowej inwazji (i żydo-promocji mieszania ras na każdym kroku), o żydo-walce przeciw chrześcijaństwu, rodzinie, tradycyjnej moralności seksualnej, (białemu, bo przecież nie żydowskiemu) rasizmowi, patriotyzmowi, w mediach, edukacji, polityce itd. itp.

      Generalnie w cholerę się rozpisałem, ale niestety to jest cholera temat bez dna.

    • Generalnie w temacie ludobójstwa Żydów na Ariach: poczytaj i/lub posłuchaj takich ludzi jak dla przykładu: Henry Ford, Adolf Hitler, Corneliu Codreanu, William Pierce, Kevin MacDonald, David Duke itd. itp. To jest tylko parę przykładów autorów z czasów dzisiejszych i dawniejszych, u których znajdziesz rozbudowany opis tego co ja tu maksymalnie skrótowo starałem się naszkicować.

    • Posłuchaj też koniecznie Franka Rennicke. Jego twórczość muzyczna jest wspaniałym tekstowo i stylistycznie protestem przeciw ludobójstwie ZOG na Ariach wogóle, a Niemcach w szczególności. Lepszego wokalu współczesnego nie znam.

    • A i jeszcze jedno, twoje głupkowate gadanie, sprawiło, że mi samemu zebrało się na radosną twórczość poetycką (cholera jak będę miał więcej czasu, mam nadzieję tworzyć tego więcej):

      Czy to parada pedałów?
      Czy to wali ktoś pałę?
      Czy to rabin chanukowe świece zapala?
      Czy to Barack Obama?
      Czy ktoś się zeszczał w rozporek?
      Nie, to Alt-Right, głupole!

      Afera, afera, afera!
      Zamiast Rowling – czytaj „Mein Kampf” Hitlera!
      Paso-Żydzi odkryci,
      Już stoją jak wryci
      A White Man znów – very well!

      Afera, afera, afera!
      Zamiast pornoli, oglądaj „Ewige Jude” Hipplera!
      Paso-Żydzi odkryci,
      Już stoją jak wryci
      A White Man znów – very well!

      Afera, afera, afera!
      Zamiast popu – słuchaj oper Wagnera!
      Paso-Żydzi odkryci,
      Już stoją jak wryci
      A White Man znów – very well!

  3. Takie wydarzenie w Polsce – to byłoby coś.

  4. No, proszę: włoski nacjonalizm może być antyniemiecki i nad tym przechodzi się do porządku dziennego, a jak ja napisałem antyniemiecki komentarz, to obrzucono mnie masą prymitywnych obelg.

    • Nie masz pojęcia o włoskim nacjonalizmie, zresztą już „błysnąłeś” powyżej zestawiając faszyzm z „niemieckimi teoriami”. Wracaj do książek, a później komentuj.

    • 1. Tak się składa że Włosi nie rzucają debilnych haseł wymarcia Niemców
      2. Poza tym wzmianka w tekście o antynienieckości włoskich nacjonalistów jest fałszywa, bo nie ma włoskiego ugrupowania nacjonalistycznego, które by nie współpracowało z niemieckimi
      3. Zajmij się czym innym jeśli ci się nudzi i nie masz co ze sobą zrobić.

    • „Poza tym wzmianka w tekście o antynienieckości włoskich nacjonalistów jest fałszywa”
      .
      To jest Twoje zdanie. Autor niniejszego artykułu najwyraźniej uważa inaczej. Nie widzę powodu, aby wierzyć akurat Tobie, a nie jemu.

    • Nie moje zdanie tylko fakt. Zamiast udowadnać swoją ignorancję to byś lepiej poznał cokolwiek włoski ruch nacjonalistyczny.

    • „Tak się składa że Włosi nie rzucają debilnych haseł wymarcia Niemców”
      .
      Ja też takich haseł nie rzucałem.

    • Tak, z pewnością nie rzucałeś pod ostatnim postem o niemieckich nacjo…
      Widocznie twoje życie jest tak chujowo nudne, że musisz się wyładowywać w bezpłodnym sprzeczaniu się w jednym temacie.

    • Cytat poproszę.

    • Twój pierwszy komentarz pod tekstem…

    • Tam nic nie ma o wymieraniu. Próbuj dalej.

  5. @ıᛉı
    „Nie moje zdanie tylko fakt.”
    .
    Sugerujesz, że redakcja kłamie?

    • Że jesteś dzbanem to nie zauważyłeś, że to jest tekst z lat 90′, a Redakcja go wstawiła nie ze względu na ten fragment.

    • I co z tego, że tekst jest z lat ’90? Włoscy nacjonaliści byli wtedy antyniemieccy, i jakoś było to akceptowane. Od tamtego czasu nie zaszły żadne na tyle istotne zmiany, żeby antyniemieckość stała się passé.
      .
      No chyba, że cynicznie stwierdzimy, że w ciągu tych ~25 lat zmarło sporo ludzi, którzy pamiętali wojnę, w związku z czym łatwiej jest wybielać niemiecki nacjonalizm, a tym samym łatwiej krytykować antyniemieckie postawy.

    • Nie znasz pajacu ani jednego włoskiego ugrupowania nacjonalistycznego to o czym mam z tobą rozmawiać? Do tego trzeba choć trochę znać środowisko, ty tylko potrafisz wałkować jeden temat.

  6. @Lakoniczny mówca:
    A i dziś jest wielu interesujących niemieckich, „neonazistowskich” ideologów, nawet jeśli czasem niektórzy z nich powiedzą albo zaśpiewają coś antypolskiego.
    .
    Są interesujący z jednego konkretnego powodu. Jak nauczał Sun Tzu, wroga trzeba znać. A tak długo są naszymi ideologicznymi wrogami, jak długo są u nich obecne wspomniane przez Ciebie „pierwiastki antysłowiańskie”.
    .
    @Lakoniczny mówca:
    Czy Żydzi i szabesgoje (np. marksiści, liberałowie, demokraci, race-mixerzy, internacjonaliści, kosmopolici, pacyfiści itd.) – to wg ciebie biali ludzie?
    .
    Polacy, którzy ginęli w np. Palmirach, Piaśnicy, Barbarce, w obozach koncentracyjnych, w pacyfikowanych wsiach, w bombardowanych miastach i w różnych przypadkowych miejscach – to wg mnie biali ludzie. Najeźdźców nie interesowały ich poglądy polityczne.
    .
    @Lakoniczny mówca:
    Czekaj, czekaj. Dla (((was))) – tzn. dla (((kogo)))?
    .
    Dla Polaków. Jestem Polakiem.
    .
    Po chuj wstawiacie te potrójne nawiasy? Żeby internetowym botom łatwiej było identyfikować Wasze strony?
    .
    @Lakoniczny mówca:
    od 1917 roku, od żydowskiej rewolucji w Rosji.(…)
    .
    Są to ofiary komunizmu – systmu, który już nie funkcjonuje, poza może paroma krajami, w których białych prawie nie ma. A ja pytałem o holokaust, który rzekomo trwa właśnie teraz. Wszak napisałeś:
    .
    „Prawdziwy holokaust to trwająca właśnie wojna eksterminacyjna toczona przez Żydów przeciw aryjskiej rasie.”
    .
    Dlatego chciałbym, abyś policzył ofiary tej właśnie rzekomo trwającej wojny eksterminacyjnej. Co do ofiar komunizmu – pełna zgoda z mojej strony.
    .
    @Lakoniczny mówca:
    Zresztą nie tylko chodzi, o tych którzy zginęli. Ale także o tych, którym nie pozwolono się nawet począć.
    .
    O ile jak najbardziej zgadzam się, że zabicie poczętego człowieka to zabójstwo jak każde inne, o tyle doliczanie ludzi „którym nie pozwolono się nawet począć” jest mocno naciągane. Jak tak liczyć, to i ofiary nazizmu trzeba przemnożyć przez jakiś współczynnik.
    .
    @Lakoniczny mówca:
    Chodzi mi też o masową imigrację, przymusową integrację, mieszanie ras, wysoką skalę różnego rodzaju przestępstw kolorowych wobec białych (…)
    .
    OK. Ile milionów/miliardów białych ludzi już od tego zginęło?
    .
    @Lakoniczny mówca:
    Dalej mamy generalnie rzecz biorąc niezdrowy tryb życia: toksyczna „żywność” która jest wysokoprzetworzona i nafaszerowana dodatkami chemicznymi,
    .
    Tak, to jest wielki problem (większy niż pedalstwo). Natomiast nie widzę powodu, żeby identyfikować to wyłącznie z Żydami. Przecież lwia część przemysłu chemicznego jest w rękach niemieckich (np. Bayer, który jest #1 w produkcji glifosatu). Niemiecki przemysł nas truje swoimi produktami, na własnym rynku sprzedając niby te same produkty, ale w zdrowszej wersji (na przykład w niemieckich produktach spożywczych inne tłuszcze są stosowane na rynek niemiecki, a inne na rynek polski). Z chemią gospodarczą jest podobnie. Nie mówiąc o budowlance – na nasz rynek trafiają odpady z ichniego przemiału. A wisienką na torcie jest „import” niemieckich śmieci na polskie wysypiska. Nie tylko niemieckich, z innych zachodnioeuropejskich krajów także.
    .
    Wspomniałeś też o używkach. Nie kto inny, lecz Bayer właśnie wypuścił na rynek heroinę, dostępną bez recepty, jako rzekomo nieuzależniające lekarstwo. Ok. 25 lat minęło, zanim konsensus lekarski dostrzegł problem (wcześniej wyciszano takie głosy). Dziwnym trafem zbiegło się to w czasie z wygaśnięciem patentu, którego właścicielem był Bayer.
    .
    @Lakoniczny mówca:
    robi z nich spedaloną, bezpłciową, odmóżdżoną, bezideową, zdemoralizowaną, fizycznie zdegenerowaną (chorą i słabą) masę – materiał idealny na niewolników Judy.
    .
    Dlaczego konkretnie Judy? Jest to tak samo idealny materiał na niewolników dla niemieckiej „rasy panów”.
    .
    Podsumowując – wymieniłeś sporo niekorzystnych zjawisk, zgadzam się co do ich szkodliwości, ale łączenie większości z nich z Żydami jest naciągane. Problem widzę raczej w bezwzględnej realizacji własnych interesów. Przykład:
    .
    „Dzieci aryjskie: zamiast dostać coś w rodzaju Hitlerjugend: kontakt z naturą, sport, obozy, marsze, śpiewy, żołnierka, duch wspólnoty itd. – co dziś dostają od wspaniałego żydowskiego systemu? Prostytucję rodem z żydowskich MTV i Hollywood, coca-colę i pornole. A jak podrosną to chlanie i ćpanie.”
    .
    A no dostają, bo w interesie kapitalistów (bez względu na narodowość) jest to, żeby wychować sobie konsumenta, który nie tylko wyda ostatni grosz na jakieś badziewia, ale jeszcze zadłuży się na całe życie. Owszem, Hitler dawał dzieciom kontakt z naturą, sport, obozy, marsze, śpiewy, żołnierka, duch wspólnoty (i szowinistyczne pranie mózgu, o czym raczyłeś nie wspomnieć), ale niestety nie dlatego, żeby _im_ było lepiej, tylko że potrzebował mięsa armatniego, które będzie realizowało jego interesy.
    .
    Epilog tej historii jest ponury, wiele z tych dzieciaków nie dość, że zginęło na wojnie, to jeszcze zdążyło zabić wielu niewinnych ludzi zanim ten system upadł. Przypuszczam, że współcześnie promowane alkohol i narkotyki zbierają mniejsze żniwo.

    • Wszystko fajnie, tylko że „nazizm” według twoich wyobrażeń już nie istnieje, obecni „neonaziści” to są patrioci, a na Niemcach jest prowadzony plan Morgenthaua. Ludobójstwo nie musi być prowadzone tylko poprzez stricte mordowanie, ale też poprzez działalność oraz stworzenie warunków mających na celu wymarcie pewnej grupy etnicznej lub rasy.
      Co do potrójnych nawiasów – są one oznaczeniem Żydów (w znaczeniu politycznym problemu żydowskiego) lub szabesgojów (również w znaczeniu politycznym).

    • @ıᛉı

      „Ludobójstwo nie musi być prowadzone tylko poprzez stricte mordowanie, ale też poprzez działalność oraz stworzenie warunków mających na celu wymarcie pewnej grupy etnicznej lub rasy.”

      Otóż to!

    • Bzdura.
      .
      SJP:
      ludobójstwo «masowe mordowanie ludzi, mające na celu zniszczenie określonej grupy narodowej, etnicznej, religijnej lub rasowej»
      .
      Trzymajmy się języka polskiego, a nie jakiejś nowomowy, bo nigdy się nie dogadamy.

    • Gówno prawda. Prawna definicja ludobójstwa nie odnosi się tylko do klasycznego zabijania.

    • 1. Sranie w banie. Co to pierwiastków antysłowiańskich to już przed wojną stanowiły, a zwłaszcza dziś stanowią one margines marginesu twórczości „nazistów” (o ile wogóle się pojawiają), więc skończ już srać.

      2. Polacy ginęli w wojnie z Niemcami bo się dali jak idioci wciągnąć Żydom i zdominowanym przez nich „wielkim demokracjom zachodu” w tę wojnę, właściwie to jak idioci dali się popchnąć do walki przeciw Niemcom by „wielkie demokracje” miały pretekst do wydania wojny III Rzeszy. Poczytaj Sturdzę, rumuńskiego przyjaciela Polaków.

      3. Jeśli jesteś Polakiem to czemu piszesz jak Żyd? Jeśli jesteś Polakiem to myśl po polsku, a nie po żydowsku. Pluć na Hitlera w 2019 roku, w dobie eksterminacji białej rasy (którą Hitler chciał uratować), tylko Żyd, albo szabesgoiczny patr-idiota może.

      4. No więc, kurwa pisałem o tych ofiarach Żyda. Idące w niewiadome jakie miliony czy miliardy białe ofiary żydo-aborcji czy żydo-środków poronnych – to wg ciebie nie ofiary Żyda?

      5. Kwestia ludzi, którym nie dano się począć to nie jest naciągane. Obniżanie płodności społeczeństwa będące skutkiem złośliwej polityki Żyda jest ludobójstwem. Ale ty znów kurwa, Żydzie, zaczynasz swój monolog o ofiarach „nazizmu”, niczym jakiś kurwa Wiesenthal.

      6. Nie liczyłem ofiar polityki imigracji, integracji, mieszania ras, kolorowej przemocy. Ale jest ich bardzo wielu. Wskazałem ci Żydzie autorów, źródła (a w nich niezliczona masa odnośników…), tam masz to wszystko opisane. Przestań już kurwa się jak dziecko wypytywać o wszystko bo mnie to wkurwia. Poza tym: mieszanie ras – to ludobójstwo. Biała kobieta, uwiedziona przez Żyda czy Murzyna – musi być liczona jako ofiara Żyda – poczytaj Mein Kampf – tam Hitler pisze o tym czarno na białym. Jest to destrukcja białej rasy – podobnie jak jej destrukcją były bombardowania Drezna czy Hamburga (czy innych europejskich miast), czy wymordowanie i wygłodzenie milionów niemieckich (czy szerzej: europejskich) jeńców wojennych i cywilów przez żydo-liberalno-marksistowskich degeneratów w końcu wojny i zaraz po niej.

      7. Znów to sranie o koncernach niemieckich. Na ile są one niemieckie?

      8.”Dlaczego konkretnie Judy? Jest to tak samo idealny materiał na niewolników dla niemieckiej „rasy panów”. ”

      Ja pierdolę, no nie, trzymajcie mnie, bo kurwa nie wytrzymam. Bo kurwa Juda robi to samo z Niemcami, szabesgoiczny bałwanie.

      9. „Łączenie większości z nich z Żydami jest naciągane”

      Zjeżdżaj stąd szabesgoju.

      10. Ci kapitaliści to nie jakaś mityczna wspólnota czcicieli złotego cielca, bez rasy i narodowości, tylko w ogromnej większości fanatycznie pro-żydowscy Żydzi i kompletnie zjudaizowani szabesgoje.

      11. A z tym Hitlerem i Hitlerjugend to jebnąłeś jak łysy o beton. Ja pierdolę, czytając te rzygi mam ochotę strzelać.

    • Generalnie to całe to wykłócanie się z tobą nie ma sensu, bo nie docierają do twej pustej głowy 2 proste fakty, że:
      1. Aryjska rasa wymiera.
      2. Jest to efekt złośliwej polityki Judy.
      3. Ale ty cokolwiek się powie wyjeżdżasz jak mantra z „nazistami”. Jak jakiś kurwa Gaweł. Więc dyskusja z tobą nie ma sensu.

    • @Xyhu

      Jeszcze jedno:

      To wiadomość od Sorosa dla ciebie, mam ci ją przekazać:
      https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/373/391/2b7.jpg

      A skoro cię tak bardzo II wojna światowa interesuje i nie możesz zamieścić choćby JEDNEGO, JEDNEGO KURWA komenta w którym nie poruszasz tego tematu, to tu masz parę obrazków z tego czasu, nakarm nimi swe oczy:

      https://www.ushmm.org/m/img/2450325-500×700.jpg

      https://www.bytwerk.com/gpa/posters/derjude.jpg

      https://www.third-reich-posters.co.uk/wp-content/uploads/2017/08/derjude.jpg

      http://www.telavivstamps.com/sites/default/files/sale/2710/816.jpg

      https://allthatsinteresting.com/wordpress/wp-content/uploads/2016/07/europe-is-moving-forward.jpg

    • „Hitler dawał dzieciom kontakt z naturą, sport, obozy, marsze, śpiewy, żołnierka, duch wspólnoty (i szowinistyczne pranie mózgu, o czym raczyłeś nie wspomnieć), ale niestety nie dlatego, żeby _im_ było lepiej, tylko że potrzebował mięsa armatniego, które będzie realizowało jego interesy”
      Zaraz, zaraz. To Hitler rozpoczynał wojnę w swoim interesie, czy w niemieckim interesie? Poza tym jak to w końcu jest, Hitler chciał wojny z ZSRR czy nie (bo walki w ZSRR to był główny teatr działań, reszta walk pod względem militarnym to był mały pryszcz, z którym Niemcy by sobie poradzili gdyby nie zaangażowanie na froncie wschodnim; poza tym twierdziłeś, że Hitler nie chciał wojny z ZSRR).

    • Jednym słowem twoje twierdzenie, że Hitler chciał z młodzieży niemieckiej mieć mięso armatnie to jest bzdura. Niemcy atakując w czasie I wojny światowej państwa zachodnioeuropejskie myśleli, że idą na wycieczkę, z której szybko wrócą zwycięscy, tak się nie stało. Tyle tylko, że w czasie II wojny światowej wojna Niemców ze wszystkimi państwami, z którymi walczyli (poza ZSRR) to była dosłownie „wycieczka”, którą szybko wygrali i gdyby nie zaangażowanie w wojnę w ZSRR to by sobie łatwo poradzili z ruchem oporu.
      II wojna światowa była odwrotnością I wojny światowej – w pierwszej Niemcy wygrali z Rosją, przegrali z Zachodem; w drugiej przegrali z ZSRR, a z zachodem przegrali dopiero, gdy w czerwcu 1944 roku rozpoczęła się operacja w Normandii, gdy Niemcom na zachodzie pozostała garstka sił, a większość walczyła na wschodzie. I to też przegrali dopiero po blisko roku walk. Podczas gdy z państw zachodnich Niemcy najdłużej walczyli z Grekami (o ile uznać ich za państwo zachodnie), bo o ile dobrze pamiętam walczyli z nimi 2 miesiące.
      Tak więc trafiłeś kulą w płot twierdząc, że Hitler chciał z młodzieży niemieckiej mieć mięso armatnie, bo poza ZSRR i Brytyjczykami wygrali w szybkim czasie ze wszystkimi państwami, które zaatakowali, bitwa o Anglię nie trwała długo i Niemcy się z niej wycofali i wojna trwała dłużej jedynie z ZSRR, ale sam twierdzisz, że Hitler nie chciał atakować ZSRR, bo obawiał się zbyt dużych strat…

  7. @Lakoniczny mówca
    .
    Zacznę od jedynego punktu, w którym nie zawarłeś pyskówek:
    .
    „10. Ci kapitaliści to nie jakaś mityczna wspólnota czcicieli złotego cielca, bez rasy i narodowości, tylko w ogromnej większości fanatycznie pro-żydowscy Żydzi i kompletnie zjudaizowani szabesgoje.”
    .
    Ależ oczywiście, że większość z nich to Żydzi! Problem polega na tym, że ci, którzy nie są/nie byli Żydami, robią/robili dokładnie tak samo (np. wspomniany Bayer produkujący heroinę, czy Walt Disney, który robił demoralizujące bajki, wychwalające próżność: http://strefa-beki.pl/upload/20170125125956uid797.jpg).
    .
    Gdyby Żydom zabrać ten cały kapitał i dać go np. Portugalczykom, to będą robili dokładnie to samo, bo tak samo będzie im zależało na wychowywaniu sobie konsumentów. Próba walki z tym zjawiskiem poprzez walkę z Żydami jest chybiona.
    .
    Tak samo kulą w płot trafił Hitler. Wybił iluś tam pospolitych Żydów, ale praktycznie nie ruszył tych, którzy byli naprawdę źli, a przy okazji wymordował lub doprowadził do śmierci miliony „gojów”. W efekcie biała rasa odniosła olbrzymie straty, a ci najbardziej szkodliwi Żydzi nie dość, że wyszli obronną ręką, to jeszcze zwiększyli swoje wpływy.
    .
    reszta:
    ————
    1.1. Sam zacząłeś o pierwiastkach antysłowiańskich.
    1.2. Fajnie, że przed wojną stanowiły margines twórczości, ale w czasie wojny stanowiły istotną część „twórczości” – miliony zabitych i zniewolonych Słowian. Sam więc skończ zaklinać rzeczywistość.
    .
    2. Alternatywą było podporządkowanie się Hitlerowi i danie się wciągnąć w wojnę z ZSRR. Też źle.
    .
    3. „Jeśli jesteś Polakiem to czemu piszesz jak Żyd?”
    .
    Uspokój się, nie każdy, kto pisze nie tak, jak byś chciał, jest Żydem.
    .
    „którą Hitler chciał uratować”
    .
    Gówno prawda. Hitler wiedział, że Niemcy potrzebują kolonii (siły roboczej, surowców), wiedział też, że w Afryce czy tym bardziej Ameryce nic nie zdobędzie, bo go Francja, UK ani USA nie dopuszczą, i w związku z tym może liczyć jedynie na podbój terenów zamieszkałych przez białych Słowian, z których robił niewolników tak, jak imperialiści zachodni robili niewolników z czarnych. Całe to jego bajanie o „rasie aryjskiej” to był chwyt propagandowy, żeby podsycić dumę narodową, i dziwię się, że ktoś w 2019 jeszcze łyka te ściemy.
    .
    4. „No więc, kurwa pisałem o tych ofiarach Żyda. Idące w niewiadome jakie miliony czy miliardy białe ofiary żydo-aborcji czy żydo-środków poronnych – to wg ciebie nie ofiary Żyda?”
    .
    To jest bezpośrednia wina wyrodnych białych matek. Żyd odgrywa tu co najwyżej rolę podżegacza.
    .
    5. Ale ty znów kurwa, Żydzie, zaczynasz swój monolog o ofiarach „nazizmu”, niczym jakiś kurwa Wiesenthal.
    .
    Nie jestem Żydem. Przyjmij w końcu do wiadomości, że nie tylko Żydzi byli ofiarami nazizmu, nawet nie byli najliczniejszymi ofiarami nazizmu.
    .
    „Poza tym: mieszanie ras – to ludobójstwo.”
    .
    SJP:
    ludobójstwo «masowe mordowanie ludzi, mające na celu zniszczenie określonej grupy narodowej, etnicznej, religijnej lub rasowej»
    .
    „Biała kobieta, uwiedziona przez Żyda czy Murzyna – musi być liczona jako ofiara Żyda – poczytaj Mein Kampf – tam Hitler pisze o tym czarno na białym. ”
    .
    Hitler nie jest dla mnie żadnym autorytetem.
    .
    7. „Znów to sranie o koncernach niemieckich. Na ile są one niemieckie? ”
    .
    Powstały w Niemczech, założone przez Niemców, wiele z nich funkcjonowało za Hitlera (gdyby były żydowskie, nie byłoby to możliwe), funkcjonują nieprzerwanie do dziś, są zarejestrowane w Niemczech, odprowadzają podatki do Niemiec, za te podatki utrzymywane są niemieckie szpitale, szkoły, przedszkola, żłobki, autostrady, służby mundurowe. Jeżeli masz inną wiedzę na ten temat, przedstaw konkretne dane.
    .
    8. Ja pierdolę, no nie, trzymajcie mnie, bo kurwa nie wytrzymam. Bo kurwa Juda robi to samo z Niemcami, szabesgoiczny bałwanie.
    .
    A co Ty myślisz, że w Izraelu to nie ma aborcji, coca-coli, pedalskich parad i pornografii dla żydowskich dzieci? Myślisz, że tam nie mają problemów demograficznych?
    .
    9. „Zjeżdżaj stąd szabesgoju.”
    .
    Nie jesteś upoważniony do wypędzania mnie stąd.
    .
    11. „A z tym Hitlerem i Hitlerjugend to jebnąłeś jak łysy o beton. Ja pierdolę, czytając te rzygi mam ochotę strzelać.”
    .
    Brakuje merytorycznych kontrargumentów, to nerwy wzbierają. No cóż. Jestem zwolennikiem dotępu do broni, ale takie przypadki jak Twój rzucają niestety trochę cienia na tę koncepcję.
    .
    „Ale ty cokolwiek się powie wyjeżdżasz jak mantra z „nazistami”.”
    .
    Sam stwierdziłeś, że jesteś „nazistą”. I coś jest na rzeczy, skoro przywołujesz Hitlera jako autorytet.
    .
    „A skoro cię tak bardzo II wojna światowa interesuje i nie możesz zamieścić choćby JEDNEGO, JEDNEGO KURWA komenta w którym nie poruszasz tego tematu”
    .
    Oczywista nieprawda. W pierwszym (chronoligcznie) komencie napisałem:
    „No, proszę: włoski nacjonalizm może być antyniemiecki i nad tym przechodzi się do porządku dziennego, a jak ja napisałem antyniemiecki komentarz, to obrzucono mnie masą prymitywnych obelg.”
    Gdzie tu jest o II wojnie światowej? Wzrok Cię myli?
    .
    Dziękuję za obrazki. Jak na plakaty propagandowe to całkiem przeciętne (co nie oznacza, że słabe). Z wyjątkiem pierwszego (tego niby od Sorosa), który jest raczej lamerski, wygląda, jakby ktoś usiadł do painta drugi/trzeci raz w życiu. Trochę mnie to martwi, w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, mimo rozwoju technologii, sztuki plastyczne mocno poleciały w dół. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy wciąż jeszcze tworzą porządne obrazy:
    http://cdn6.bigcommerce.com/s-dcvfa4/product_images/uploaded_images/pic1.jpg?t=1465240001

    • 10. Zupełnie nie rozumiesz problemu żydowskiego. Zwalanie winy z Żydów, które ciągle uprawiasz, jeśli nie na Niemców, to na mitycznych kapitalistów to nonsens. Henry Ford też był kapitalistą – I CO? Poza tym, ja pierdolę, znowu plucie na Hitlera, wypierdalaj na strony dla antify.

      2. Wolę tę alternatywę.

      3. Nie, no kurwa, to już się robi nudne, czy ty w co drugim zdaniu musisz wyjeżdżać o tym jaki to zły był Hitler? Powiedziałem: spierdalaj na strony dla antify. Przecież tego się nie da się słuchać. A i fajnie że wiesz co chciał Hitler, pewnie przeniosłeś się w czasie i czytałeś mu w myślach.

      4. Jak zwykle piszesz to samo: Żyd jest niewinny. Dobry goj, reaguje zgodnie z tresurą!

      5. I znów ten monolog o ofiarach nazizmu, kurwa, czy ty nie rozumiesz antyfaszystowski przygłupie, że mnie to kurwa nie obchodzi?

      I kolejna rzecz: Masz złą definicję ludobójstwa.

      https://www.un.org/en/genocideprevention/genocide.shtml

      Article II

      In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

      Killing members of the group;
      Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
      Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
      Imposing measures intended to prevent births within the group;
      Forcibly transferring children of the group to another group.

      To jest definicja ONZ. Spierdalaj.

      7. Ty idioto. Już pisałem przy ostatniej dyskusji o „niemieckości” koncernu Axel Springer. Spierdalaj.

      8. „A co Ty myślisz, że w Izraelu to nie ma aborcji, coca-coli, pedalskich parad i pornografii dla żydowskich dzieci? Myślisz, że tam nie mają problemów demograficznych?”

      Ale zjeb. Bodaj gdzieś w Polityce Narodowej, w numerze poświęconym Żydom, było o tym, że mają dzietność na poziomie 3,2 na kobietę, idioto. Co do pozostałych zjawisk, to z nimi walczą u siebie, u nas je promują. Więc znowu ponawiam mój apel: spierdalaj.

      11. A co ty kurwa, wiesz co Hitler miał na myśli? Przeniosłeś się kurwa w czasie i czytałeś mu w myślach? Powtarzanie bredni żydowskiej propagandy, że chłopcy z Hitlerjugend zabijali niewinnych ludzi, to se daruj. A użalać się, że wielu z nich zginęło na wojnie – to tylko może jakiś jebany pacyfista. Zginąć w obronie swej rasy, narodu i ojczyzny to najpiękniejsza rzecz, o jakiej mężczyzna może marzyć, pacyfistyczny przygłupie.

      Niezły z ciebie debil. Jeśli nie piszesz o wojnie, to o Niemcach i Hitlerze, i jeszcze się kurwa wykłócasz, że nie jesteś monotematyczny. Więc proszę zrób jeden dobry uczynek w życiu: spierdalaj stąd.

      Ja jestem hitlerowcem i mam w nosie twoje sranie. Szkoda mi czasu na dyskusję z takim monotematycznym debilem jak ty. Nie masz co robić, tylko w każdym zasranym wpisie pisać jaki Hitler był zły? To wypierdalaj na strony dla zawodowych antyfaszystów, i tam pluj na niego ile wlezie. Mnie to nie obchodzi.

    • Degeneracja intelektualna widoczna u osób typu xyhu, jest jak sądzę wynikiem zdegenerowanej e-Jew-kacji szkolnej i medialnej. Absurdalny dobór materiału i jeszcze bardziej absurdalna interpretacja tegoż sprawiają, że zamiast wychowywać polskie dzieci na fanatycznych rasistów i fanatycznych antysemitów, robi się z nich, jeśli nie sfiksowanych psychicznie lewaków nienawidzących swego narodu i rasy, to w „najlepszym” razie szabesgoicznych patr-idiotów, nienawidzących w imię tegoż patr-idiotyzmu wszystkich innych białych narodów na czele z Niemcami, a za to niedostrzegających zupełnie wartości krwi i rasy oraz śmiertelnego zagrożenia grożącego nam ze strony kolorowych, a zwłaszcza ze strony Żydów. W przyszłości musimy to zmienić.

    • „A co Ty myślisz, że w Izraelu to nie ma aborcji, coca-coli, pedalskich parad i pornografii dla żydowskich dzieci? Myślisz, że tam nie mają problemów demograficznych?”
      Nie, w Izraelu Żydzi nie mają problemów demograficznych, a mieszanina militaryzmu, żydowskiego etnocentryzmu, ulg podatkowych i socjalnej polityki prorodzinnej stymuluje dzietność w populacji żydowskiej. U Żydów jest rozpasanie seksualne, ale jest ono nastawione na dzietność, a nie na antynatalizm i antykoncepcję. Żydówki zamiast mieć wycisk w wojsku wolą mieć dzieci.

    • @Xyhu 2 strony w sam raz dla ciebie. Tam to dopiero walczą z panem Adolfem, „nazizmem” i antysemityzmem:

      https://www.facebook.com/pages/category/Community/Antifa-Polska-256434614474539/

      https://www.facebook.com/AntifaPL/

      Względnie: jeśli masz poglądy mniej BETA-lewackie, a bardziej GIMBO-”prawicowe” i CUCK-serwatywne, to zajrzyj na portal pana Adasia Deutschenhassera-anty-”nazisty”: CUCKserwatyzm.PRL:

      https://konserwatyzm.pl/

      Tam walcz do woli z Adolfem i „nazizmem”. Ja z tobą dyskusję kończę na tym właśnie komencie.

    • „Gdyby Żydom zabrać ten cały kapitał i dać go np. Portugalczykom, to będą robili dokładnie to samo, bo tak samo będzie im zależało na wychowywaniu sobie konsumentów. Próba walki z tym zjawiskiem poprzez walkę z Żydami jest chybiona”
      A to ciekawe, bo nacjonaliści wzdłuż i wszerz Europy są za alternatywami wobec wielkiego kapitału skupionego wokół wąskiej grupy, popierają modele zakładające uspołecznienie, uspółdzielczenie lub dystrybucję własności wielkiego kapitału i dlatego popierają w całej Europie takie modele ekonomiczne jak korporacjonizm, dystrybucjonizm, syndykalizm, kapitalizm ludowy, demokratyczny socjalizm. Jednym słowem popierają przejęcie kontroli nad zakładami pracy przez robotników/pracowników i upowszechnienie drobnej własności.
      „Narodowe liberalizmy” popierają „narotofe” przygłupy charakteryzujące się taką samą postawą wobec innych narodów, jak ty. Robisz z siebie idiotę wykłócając się tutaj, podczas gdy nie znasz podstaw nacjonalizmu. Dlatego wypierdalaj do lektur nacjonalistycznych, a potem wykłócaj się.

    • Poza tym weź mi tu nie wyjeżdżaj z Bayerem, czy Waltem Disneyem, bo ani ta pierwsza firma nie finansuje niemieckiego środowiska nacjonalistycznego, ani ta druga firma nie finansuje amerykańskiego nacjonalizmu. Przeciwnie, obie firmy są gotowe do finansowania organizacji proaborcyjnych, walczących z „antysemityzmem”, „tolerancjonistycznych” i popierających multikulti. Wymieniłeś te firmy, ale to nie jest argument potwierdzający twoją tezę, najwyżej jest to argument za tym, że jest wielu szabesgojów w wielkim kapitale i biali nacjonaliści po przejęciu władzy będą musieli ich rozjebać, a ich przedsiębiorstwa uspołecznić.

    • Co do Walta Disneya, to William Pierce mówił w jednym z filmików, że gość był gut i robił porządne bajki, ale potem Żydzi przejęli jego korporację medialną i ją zepsuli, jak to Żydzi. Duke mówił w jednym z filmików, że z pięciu największych kompanii medialnych, 4 są w rękach Żydów-syjonistów, jedna w rękach goja-syjonisty tj. szabesgoja. MacDonald pisał we wstępie do Culture of Critique o tym, że 60% mediów w Ameryce jest w rękach Żyda. Ale to nie oddaje całej potęgi Żyda, bo z pozostałych 40% ogromna większość jest w rękach szabesgojów. Oczywiście media to niejedyny aspekt. W innych sferach dominacja Żydów jest podobna. Żydzi są wszędzie tam gdzie jest wielka kasa i/lub wielki wpływ na społeczeństwo. Pisałem na innym miejscu, za wikipedią o totalnym zażydzeniu koncernu Axel Springer. Nie wiem jak jest z Bayerem, ale przypuszczam, że gdyby pogrzebać wyszłoby podobnie.

      Pomijam to, że pewien troll który robi wokół siebie tyle szumu i udziela się w jednym tylko temacie, sam nie wie za bardzo czego chce: raz wszystkiemu winni są Niemcy, innym razem abstrakcyjni kapitaliści bez względu na rasę i narodowość, sam już nie wiem, czy powinniśmy teraz wydać wojnę Niemcom w imię Polski, czy może walkę kapitalistom, w imię klasy robotniczej.

    • W skrócie, nie ma sensu pisanie o tym, że poza żydowskim kapitałem istnieje też kapitał Gojów, bo ten kapitał Gojów nie wspiera w swoich krajach (nawet „niemiecki” w Niemczech) przedsięwzięć mających na celu wzrost dzietności rodzimych populacji, zachowanie etnicznej autonomii dla swoich rodaków, czyli zapobieganie polityce multikulti, ani te „narodowe” kapitały nie wspierają choćby militaryzmu w swoich krajach, podczas gdy żydowski kapitał regularnie, masowo i hojnie wspiera Izrael w jego polityce żydowskiego militaryzmu, etnocentryzmu i polityki pronatalistycznej.
      Te „niemieckie”, „brytyjskie”, „francuskie”, „amerykańskie” kapitały i inne kapitały Gojów z zachodnich państw realizują tylko albo swój prywatny interes, albo interes ich żydowskich wspólników. No dobra, może poza USA, gdzie militaryzm jest bardzo silny, ale to tylko dlatego, że USA to ochroniarz Izraela i gdyby zdemilitaryzować amerykańskie społeczeństwo (czyli zabrać Amerykanom broń) to najprawdopodobniej amerykańscy nacjonaliści i tak by dyskretnie zbierali broń i organizowali się w bojówki (czego nie mogą zrobić nacjonaliści w Europie) i prawo byłoby martwe.

    • „Gdyby Żydom zabrać ten cały kapitał i dać go np. Portugalczykom, to będą robili dokładnie to samo, bo tak samo będzie im zależało na wychowywaniu sobie konsumentów. Próba walki z tym zjawiskiem poprzez walkę z Żydami jest chybiona”

      A to ciekawe, bo w Trzeciej Rzeszy skutecznie walczono z degeneracją przez walkę z Żydami, którzy są jej źródłem. „Naziści” zabierali kapitał Żydom, i odddawali go Ariom, i jakoś ci Ariowie nie promowali zdenerowanej żydowskiej „muzyki” czy „sztuki” czy pornografii, czy spornografizowanej popkultury-podkultury, czy narkotyków, czy alkoholizmu, czy pacyfizmu, czy mieszania ras, czy aborcji, czy pedałów czy transów czy dziwkarstwa czy feminizmu czy jakiej tam jeszcze innej żydowskiej patologii nie weźmiemy. Dziwne, przecież: zgodnie z twoją tezą, próba walki z degeneracją przez walkę z Żydami jest chybiona, a tu w Trzeciej Rzeszy dowiedziono czegoś wprost przeciwnego. I nie ma się co temu dziwić, bo jak już w okolicach 1920 roku pisał Henry Ford: nie stoimy w obliczu walki klas, tylko walki ras – walki Ariów z Żydami.

    • Można by iść dalej: np. za Fordem pytać: dlaczego nie było degeneracji w Ameryce przed pojawieniem się Żydów? Dlaczego pojawiła się ona dopiero po ich przybyciu? Dlaczego np. media w Ameryce dopóki były w rękach Ariów nie promowały degeneracji, a dopiero po przejęciu ich przez Żydów zaczęły ją promować? Dlaczego rumuńscy pisarze nacjonalistyczni np. Michał Eminescu, długo przed Codreanu, pisali, że Rumun żyje moralnie, dopóki nie zetknie się z Żydem, który go psuje? Przypadek, kurwa jego mać, że jak pisał nauczyciel Codreanu, Cuza, wszyscy wielcy ludzie wszystkich narodów, ras, religii, kultur i czasów, „uwzięli się” krytykować Żyda?

      To nie problem kapitalizmu/socjalizmu. To problem odwiecznej walki Ariów z Żydami.

    • „Całe to jego bajanie o „rasie aryjskiej” to był chwyt propagandowy, żeby podsycić dumę narodową, i dziwię się, że ktoś w 2019 jeszcze łyka te ściemy.”
      No cóż, jeśli jesteś zwolennikiem neołysenkizmu społecznego to nie dziwię się, że uważasz rasę za ściemę…

    • Tyle tylko, że jeśli rasa i jej znaczenie dla ciebie jest ściemą to nie wiem, co tu jeszcze robisz.

    • „No cóż. Jestem zwolennikiem dotępu do broni, ale takie przypadki jak Twój rzucają niestety trochę cienia na tę koncepcję”
      Wy zawszeni antifiarze pewnie byście chcieli mieć broń na własną wyłączność, żeby nią zabijać nacjonalistów. Ja za to jestem za tym by odebrać prawo do broni i wszelkie prawa obywatelskie antifiarzom, w tym antifiarzami twojego pokroju i zamknięciem was w izolatce.

  8. @Lakoniczny mówca
    .
    Henry Ford:
    https://historycollection.co/ten-historical-automotive-scandals-continue-affect-industry/
    Ford Pinto:
    „Before the car even went into production it was discovered that in a rear-end collision, the fuel tank of the car would rupture and spray fuel into the back seat. The fuel would then ignite causing the car to burst into flames. In 1973, a memo was leaked by the media and it showed that Ford’s number crunchers had done the math. To fix the problem would have been $12 per car which, according to the memo, would be costlier than paying out the lawsuits from the expected deaths and injuries.”
    .
    To było za czasów młodego, a nie starego Henry’ego Forda (wszystko jedno, którego miałeś na myśli, bo żaden z nich nie był Żydem). Przytoczenie przykładu Forda było niesamowicie tępym posunięciem z Twojej strony.
    ——————
    @Lakoniczny mówca
    „I kolejna rzecz: Masz złą definicję ludobójstwa.
    https://www.un.org/en/genocideprevention/genocide.shtml
    .
    Co mnie obchodzi „definicja” ONZ? To lewacka organizacja, znana z przedefiniowywania pojęć (na przykład zboczeń seksualnych). Kogo jeszcze zacytujesz? AI? HFPC? Krytykę Polityczną?
    ——————
    @Lakoniczny mówca
    „Zginąć w obronie swej rasy, narodu i ojczyzny to najpiękniejsza rzecz, o jakiej mężczyzna może marzyć,”
    .
    Biali ludzie, bohatersko ginący w obronie swej rasy w walce na śmierć i życie wymierzonej przeciwko… białym ludziom.
    Żenujące.
    ——————
    @Lakoniczny mówca
    „Nie, no kurwa, to już się robi nudne, czy ty w co drugim zdaniu musisz wyjeżdżać o tym jaki to zły był Hitler?”
    .
    A o czym mam rozmawiać z hitlerowcem? O pogodzie?
    ——————
    @Lakoniczny mówca
    „I znów ten monolog o ofiarach nazizmu, kurwa, czy ty nie rozumiesz antyfaszystowski przygłupie, że mnie to kurwa nie obchodzi?”
    A powinno, skoro jesteś hitlerowcem. Tylko skończony ignorant nie interesuje się wadami wychwalanej przez siebie ideologii.
    ——————
    @Lakoniczny mówca
    „Już pisałem przy ostatniej dyskusji o „niemieckości” koncernu Axel Springer.”
    .
    Nic tam nie napisałeś.
    ——————
    @Lakoniczny mówca
    „Bodaj gdzieś w Polityce Narodowej, w numerze poświęconym Żydom, było o tym, że mają dzietność na poziomie 3,2 na kobietę, idioto. Co do pozostałych zjawisk, to z nimi walczą u siebie, u nas je promują.”
    .
    Te 3,2 to liczone dla
    a) samych Żydówek
    b) obywatelek Izraela
    c) wszystkich mieszkanek Izraela wraz Palestyną i Strefą Gazy?
    Bo to różnica.
    ——————
    @ıᛉı
    „Nie, w Izraelu Żydzi nie mają problemów demograficznych”
    Mają:
    https://monitorpostepu.pl/demografia-izraela/
    .
    Tak jak my, mają porno, coca-colę, antykoncepcję, używki i homopropagandę, a feminizm jest tam gorszy niż u nas. Mają też łatwiejszy dostęp do aborcji. Skoro mimo to mają dzietność wyższą niż my (ale niższą niż Arabowie), to przyczyn należy szukać gdzie indziej. Kij w postaci służby bezdzietnych kobiet w wojsku jest na pewno skuteczniejszy niż marchewka w postaci 500+, ale nie chciałbym żyć w kraju w którym kobiety służą w wojsku. Nie jestem feministą.
    ——————
    @ıᛉı
    „Wy zawszeni antifiarze…”
    .
    Was i lewaków widzę tak:
    https://i.kym-cdn.com/entries/icons/mobile/000/023/397/C-658VsXoAo3ovC.jpg
    Jedni i drudzy macie mentalność oblężonej twierdzy. Robicie dokładnie to samo. Zachowujecie się jak sekta, ślepo zapatrzona w jakieś dogmaty. Gdy ktoś powie nie to, co lewacy chcą usłyszeć, to dowiaduje się, że jest faszystą, rasistą, nazistą i ksenofobem. Gdy ktoś powie śmie w czymś nie zgadzać się z Wami, wyzywacie go od Żydów, szabesgojów i antifiarzy. Taki automatyzm zamiast myślenia.
    .
    Tak samo zresztą postrzegam Żydów i Niemców. Jedni i drudzy traktują Polskę jak dojną krowę, jedni i drudzy – jako mniejszości narodowe – kolaborowali z najeźdźcami, jedni i drudzy lansują antypolską propagandę, jedni i drudzy mają tu swoich jurgieltników.
    ——————
    @Oberschlesier
    „Co do Walta Disneya, to William Pierce mówił w jednym z filmików, że gość był gut i robił porządne bajki”
    .
    Nazywasz „porządnymi” bajki, w których od dobra i zła bardziej liczy się hajs i wygląd? Czy może te, w których na genialne pomysły wpada się w wyniku spożycia alkoholu („Dumbo”)?
    .
    „ale potem Żydzi przejęli jego korporację medialną i ją zepsuli, jak to Żydzi.”
    .
    Kto był Żydem? Roy O. Disney? Card Walker? Ron W. Miller? Donn Tatum? Na jakiej podstawie Pierce dochodzi do swojego wniosku?

    • @xyhu

      Zmykaj stąd monotematyczny pajacu. Nie masz co robić, tylko trollować na tym zacnym portalu? Zazdroszczę, też chciałbym mieć tyle czasu.

    • @xyhu

      Twoje nigdy niekończące się komentowanie przyprawia mnie o wymioty. Idę poczytać Mein Kampf.

      A właśnie, byłbym zapomniał. Przypomniała mi się pewna piosenka Landsera, ze specjalną dedykacją dla ciebie:

      Rzygamy, szczamy i sramy na ciebie.
      I jeszcze wiele więcej.
      Rzygamy, szczamy, sramy na ciebie,
      I opluwamy cię potem jeszcze.

      https://ab-vet.ru/landser-k-p-s

    • Ale Ty masz silną psychikę!
      .
      To ten Landser od „Polacken Tango”?

    • @ıᛉı
      Oni – być może (nie wiem tego), użytkownik „Lakoniczny mówca” – na pewno nie. Otwarcie przyznaje się, że jest hitlerowcem, a ofiary nazizmu gówno go obchodzą.

    • Nie przypominam sobie, by „Lakoniczny mówca” głosił wrogość do innych narodów (poza judeorealizmem, ale to nie jest wrogość do Żydów), a jego ‚niepoprawna’ ocena historii to drobnostka. W sprawach zasadniczych zgadzam się z nim w 100%

    • @ıᛉı
      Skoro sam nazywa się hitlerowcem i nazistą, a w dodatku twierdzi, że ofiary nazizmu go nie obchodzą, to przekaz dla mnie jest jasny. Gdyby, tak jak Ty, identyfikował się z jakimś nowym, powojennym rodzajem nacjonalizmu, choćby i niemieckiego, ale wolnego od antypolonizmu, to bym się go nie czepiał.
      .
      Mało mnie interesuje to, co Hitler „głosił” o Polsce i Polakach, bo politycy rzucają słowa na wiatr (w zasadzie traktuję to jako ciekawostki i nic więcej). Znaczenie ma dla mnie to, co Hitler robił i jeżeli ktokolwiek się identyfikuje z nazizmem, to ja go identyfikuję z czynami nazistów.

    • @xyhu

      O kurwa, ale z ciebie cymbał. Czy mam jak ty stać się obesranym strusiem chowającym swój pusty łeb w piasek historii po to tylko by do końca świata wypominać bratnim białym narodom krzywdy które od nich doświadczyliśmy i to dziś w dobie ekspansji Judy i kolorowego i wymierania Aryjczyka? Nie kurwa, mnie nie obchodzi chowanie głowy w piasek historii, ja chcę ją tworzyć. Jestem hitlerowcem = białym preserwacjonistą ty galaktyczny kretynie, a nie anty-Polakiem czy anty-Słowianinem. I jak najbardziej obchodzą mnie WARTOŚCIOWE (I TYLKO TAKIE) ofiary hitleryzmu (np. Jan Mosdorf). Koniec kropka, wypierdalaj trollować gdzie indziej, Shlomo. Kolejna nutka z dedykacją dla ciebie:
      https://www.youtube.com/watch?v=_yRACH20RS4

    • Zanim zaczniesz tworzyć historię, najpierw się jej poucz, bo teksty w rodzaju „Jestem hitlerowcem = białym preserwacjonistą ty galaktyczny kretynie, a nie anty-Polakiem” są w świetle faktów historycznych wewnętrznie sprzeczne.
      .
      Hitlerowcy w praktyce _byli_ anty-Polakami i doprowadzili swoimi działaniami do śmierci milionów białych ludzi i updaku wszystkich europejskich potęg (nie licząc ZSRR).

    • @Xyhu

      Żydzi ci nieźle nasrali do łba z tej swojej tel-avizji. Posłuchaj lepiej Landsera:

      https://vk.com/video36842370_137731303

      Er war der Retter unsrer Nation,
      des deutschen Volkes größter Sohn.
      Er beseitigte die Schranken der Klasse
      und brachte uns die Botschaft der Rasse.

      Adolf Hitler – unser Führer,
      Adolf Hitler – unser Held.
      Adolf Hitler war der größte
      Revolutionär der Welt.

    • I jeszcze jedno pytanie: skoro hitlerowcy byli tacy źli – to czemu Żydzi, najwięksi wrogowie aryjskiej rasy ich tak nienawidzą? Dlaczego rzekomo ów tak zły Hitler, jest tak znienawidzony przez naszych największych wrogów, którzy przedstawiają go jako zło wcielone? Czy w swej bezmózgiej głowie kiedykolwiek się nad tym zastanawiałeś? Bo Hitler prawie zmiażdzył Jew World Order ty bezmózgu. Był on dotąd największym wyzwaniem dla Judy. Gdyby było inaczej, nie mielibyśmy na okrągło prania mózgu jaki to Hitler jest zły. Co do zbrodni na Polakach – zacznijmy od tego, że największą zbrodnią i hańbą było to, że zamiast stanąć u boku wyzwolonych przez Hitlera z kajdan ZOG Niemiec, Polacy stanęli po stronie Judy. Zatem: tak Polacy jak najbardziej powinni czuć się winni za to co robili w czasie II wojny światowej, ale nie za wysrany z dupy Wiesenthala holokau$t, tylko za to, że nie pomogli Hitlerowi zmiażdżyć ZOG, lecz walczyli przeciw Hitlerowi.

    • @Adolf Hitler
      „I jeszcze jedno pytanie: skoro hitlerowcy byli tacy źli – to czemu Żydzi, najwięksi wrogowie aryjskiej rasy ich tak nienawidzą?”
      .
      Ich się pytaj, nie mnie.
      .
      „Zatem: tak Polacy jak najbardziej powinni czuć się winni za to co robili w czasie II wojny światowej (…) za to, że nie pomogli Hitlerowi zmiażdżyć ZOG, lecz walczyli przeciw Hitlerowi.”
      .
      To tak, jakby po brutalnym zgwałceniu kobiety obwiniać ją, że mogła się oddać dobrowolnie, wtedy gwałtu by przecież nie było. Ohydne.

    • „To tak, jakby po brutalnym zgwałceniu kobiety obwiniać ją, że mogła się oddać dobrowolnie, wtedy gwałtu by przecież nie było. Ohydne.”
      Argumentu nie masz to wymyślasz kompletnie nietrafione aluzje. Spieprzaj stąd pajacu i won na swoje antifowskie legowisko.

    • „Argumentu nie masz to wymyślasz kompletnie nietrafione aluzje. ”
      Aluzja jest w 100% trafiona. Polska była suwerennym państwem i nie może być obwiniana za to, że nie przyjęła propozycji współpracy z Niemcami.
      .
      „Spieprzaj stąd”
      Nie jesteś upoważniony do wypędzania mnie stąd.

    • Weź nikogo nie pouczaj bo sam jesteś debilem, który niejednokrotnie zaprzeczył sam sobie.

    • To było w odpowiedzi do xyhu: „Zanim zaczniesz tworzyć historię, najpierw się jej poucz”

    • Pokaż mi jeden przypadek, gdzie sam sobie zaprzeczyłem.

    • Była gdzieś mowa o degeneracji intelektualnej będącej efektem zdefektowanej e-Jew-kacji. Ale tu by trza jeszcze napisać o drugim (d)efekcie tej ostatniej: degeneracji moralnej przejawiającej się np. chorobliwym gadulstwie czy grafomanii, zwłaszcza zaś chorym wykłócaniu się w nieskończoność o byle gówno. Trzeba zacząć wychowywać do czynu, milczenia, do małomówności. Oczekujemy powrotu prawdziwych mężczyzn – ludzi czynu, nie „wszystkowiedzących” plotkarzy, zamęczających otoczenie swym natrętnym paplaniem. Skończyć trza też z kultem słowa pisanego. Czytać należy jak najmniej. Więcej maszerować i śpiewać.

    • Zgadzam się w 99%. Czytać trzeba jak najwięcej, trzeba jak najmniej uprawiać gadulstwa.

    • „Prawo milczenia: Mówcie niewiele. Mówcie tylko to co jest konieczne. Mówcie tylko wtedy gdy jest to konieczne. Waszym krasomówstwem powinny być czyny, a nie słowa. Powinniście działać – niech inni mówią.”
      (Corneliu Codreanu)

    • „degeneracji moralnej przejawiającej się np. chorobliwym gadulstwie czy grafomanii, ”
      .
      Napisał człowiek, który raczył zacytować fragment natchnionej poezji:
      .
      „Rzygamy, szczamy i sramy na ciebie.
      I jeszcze wiele więcej.
      Rzygamy, szczamy, sramy na ciebie,
      I opluwamy cię potem jeszcze.”
      .
      Wyjmij belkę ze swojego oka, rycerzu.

    • Niemcy >>> gówno >>> (((xyhu)))-psychu ;)

    • Precyzując:
      Rzesza >>> gówno >>> RFN > (((xyhu)))-psychu

    • „Te 3,2 to liczone dla
      a) samych Żydówek
      b) obywatelek Izraela
      c) wszystkich mieszkanek Izraela wraz Palestyną i Strefą Gazy?”

      Pewnie dla wszyskich mieszkanek Izraela. Z zaznaczeniem, że Żydówki (poza Strefą Gazy mającą najwyższą dzietność) mają średnio wyższą dzietność od Palestynek, zarówno tych z Izraela, jak i Zachodniego Brzegu. Zwłaszcza Żydówki z ortodoksyjnych rodzin, a ortodoksi są brani za priorytet przez rząd Izraela w przyroście naturalnym, o czym świadczą wysokie zapomogi socjalne dla nich i kolonizowanie nimi „żydowskich” stref Zachodniego Brzegu. A więc współczynnik dzietności Żydówek jest wyższy niż 3,2.
      A więc sorry, ale muszę stwierdzić, że gówno wiesz na temat żydowskiej demografii twierdząc, że Żydzi mają te same problemy, co biali (bo nie mają, Żydzi właśnie obecnie są jednymi z najbardziej ekspansywnych demograficznie narodów na świecie, poza niektórymi narodami afrykańskimi, a z pewnością są najbardziej ekspansywni w krajach rozwiniętych).
      Obstawiam, że średnia dzietność Żydówek wynosi 4-5 dzieci na kobietę, a w ortodoksyjnych rodzinach 8 do nawet 10 dzieci na kobietę. W Strefie Gazy dzietność wynosi bodajże 5-6, chociaż obecnie może być niższa.

  9. „Pokaż mi jeden przypadek, gdzie sam sobie zaprzeczyłem.”
    No akurat tych przypadków było dużo, które zresztą zostały przez komentujących wypunktowane XD

    • „Aluzja jest w 100% trafiona. Polska była suwerennym państwem i nie może być obwiniana za to, że nie przyjęła propozycji współpracy z Niemcami”
      Suwerennym? Jeśli „suwerenność” oznaczała odegranie roli frajera francuskich i brytyjskich notabli to ja dziękuję za taką „suwerenność”.

Odpowiedz na Świadek RaHoWy Anuluj odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*