Od 2010 roku Islandia prowadziła rozmowy na temat swojego członkostwa w Unii Europejskiej. Negocjacje rozpoczęła koalicja socjaldemokratów i Zielonej Lewicy. Jednak kryzys i polityka UE dotycząca połowów ryb spowodowała, że większość Islandczyków opowiada się za nieprzystępowaniem do Unii. Jak poinformował w piątek wieczorem rzecznik MSZ, rząd Islandii zamierza wycofać wniosek o członkostwo w Unii Europejskiej. Odpowiedni projekt ustawy został skierowany do parlamentu. W sprawie jego treści porozumiały się rządzące: Partia Postępu i Partia Niepodległości.
Rybołówstwo to na Islandii kluczowa dziedzina gospodarki, a wejście tego państwa w struktury UE spowoduje uzależnienie połowów od unijnych decyzji, a także dzielenie się swoimi łowiskami z innymi państwami Unii. Islandczycy obawiają się też, że ich państwo za bardzo uzależni się od UE./BK/
Na podstawie: onet.pl/channelnewsasia.com
Komentarz: Islandia jako jedno z niewielu państw na świecie poradziła sobie z kryzysem . Receptą było nieudzielanie „pomocy” bankom poprzez dotacje, ale postawienie w stan oskarżenia polityków oraz banksterów odpowiedzialnych za kryzys. Będąc w strukturach UE musiałaby, zgodnie z polityką Unii, dotować odpowiedzialne za kryzys banki oraz hojnie dzielić się swoimi dobrami. Film o islandzkiej rewolucji przeciwko banksterom TUTAJ
23 lutego 2014 o 16:44
Jeszcze tylko my się odłączymy z Unii i będzie dobrze.
23 lutego 2014 o 17:05
Ja bym opuścił UE,NATO i zerwał konkordat z Watykanem. Uzależnienie się od USA,Izraela i Watykanu to podstawa. Wszystko to będzie narzucało nam tolerancję i swoje prawa.
PS:Jestem chrześcijaninem
9 kwietnia 2020 o 16:29
Zgadzam się. Polska będąc państwem ortodoksyjnym, czyli katolickim powinna zerwać konkordat z Watykanem. Konkordat z posoborowcami kłóciłby się z ideą katolickiego totalizmu, konkordat powinien zostać przywrócony po powrocie Watykanu na ścieżkę tradycjonalistyczną, czyli ścieżkę ortodoksji katolickiej. Stan Watykanu po soborze watykańskim II jest upokorzeniem dla świętego Kościoła Katolickiego.
23 lutego 2014 o 17:06
uniezależnienie oczywiście *
23 lutego 2014 o 17:09
Tak, zwłaszcza Watykan LOL. Kolejny znawca polityki/geopolityki.
23 lutego 2014 o 18:30
Niektórzy zerwali konkordat z rzeczywistością…
BTW: trochę o bankach.
http://www.youtube.com/watch?v=5vb0-olEgxE
23 lutego 2014 o 18:44
Jak Watykan poprze związki homoseksualne też będziesz pisał LOL ?
7 lutego 2019 o 15:47
Już słyszę jak Watykan „popiera” związki homoseksualne. Niektórym antyklerykałom to szajba jednak mocno odbija.
23 lutego 2014 o 19:05
Nie jestem fanem Watykanu, ale co nam szkodzi konkordat z Watykanem? Jesteśmy krajem katolickim, czy to się komuś podoba, czy nie. Akurat papiestwo nam nie zagraża, bo jak to powiedział Stalin o papieżu „A ile on ma dywizji?”.
23 lutego 2014 o 19:23
@SłowiańskaSiła Widac po Twoich wypowiedziach, że oglądasz chyba tylko TVN i czytasz gazetę wyborczą. Watykan nie popiera i nie poprze związków homoseksualnych, bo jest to sprzeczne z nauką Kościoła Katolickiego .
23 lutego 2014 o 19:48
@Kresowiak Tak tak w TVN i Gazecie Wyborczej nauczyli mnie niechęci do syjonizmu,UE ,NATO i tolerancji. Może trochę się zagalopowałem jeśli chodzi o Watykan. Wiem doskonale że jest to sprzeczne z nauką kościoła i mam nadzieję że nigdy do takiej tolerancji nie dojdzie.
9 kwietnia 2020 o 16:24
„Wiem doskonale że jest to sprzeczne z nauką kościoła i mam nadzieję że nigdy do takiej tolerancji nie dojdzie”
Jakby nawet do czegoś takiego doszło i znalazłby się dyletant podający się za papieża, który zalegalizowałby związki homoseksualne to taki akt zgodnie z prawe Kościoła po prostu byłby nieważny, bo jeśli w Kościele uchwala się oficjalnie coś, co jest sprzeczne z katolicką ortodoksją to takie działania są nielegalne. Taki „papież” popadając w herezję traciłby jurysdykcję nad Kościołem (o ile w ogóle ma ją od początku – heretyk nie może zostać papieżem, nie może objąć jurysdykcji formalnej) i katolicy nie powinni mu być posłuszni.
23 lutego 2014 o 19:57
Z tym, żeby Watykan poparł związki homoseksualne to trochę przesada, ale to nie zmienia faktu, że wielu zboczeńców ukrywają w swoich szeregach. A poza tym tak jak napisał SłowiańskaSiła nie tylko Izrael, USA, NATO, UE narzucają nam swoje prawa, ale Watykan też. Wiem, że zaraz mnie będziecie hejtować, ale taka jest prawda. Osobiście uważam, że religia powinna być oddzielona od państwa, bo w Polsce nigdy nie będzie 100% katolików, czy tego chcecie, czy nie.
9 kwietnia 2020 o 16:17
„Z tym, żeby Watykan poparł związki homoseksualne to trochę przesada, ale to nie zmienia faktu, że wielu zboczeńców ukrywają w swoich szeregach”
I co, to ma być argument przeciwko katolickiemu charakterowi Polski? Nie, to jest argument udowadniający, że Liber Gomorrhianus św Piotra Damianiego niestety nadal nie został zastosowany. A posoborowa modernistyczna zaraza uczyniła jeszcze większe szkody w tym kierunku.
„A poza tym tak jak napisał SłowiańskaSiła nie tylko Izrael, USA, NATO, UE narzucają nam swoje prawa, ale Watykan też. Wiem, że zaraz mnie będziecie hejtować, ale taka jest prawda”
Generalnie zgadzam się. Tylko że niestety te prawa narzucane przez dywersantów rządzących Watykanem nie są prawami katolickimi. Zamiast tego Watykan i obecna modernistyczna hierarchia są podporami systemu demoliberalnego uwzględniającego pluralizm, wolność słowa (dla liberałów oczywiście) i „tolerancję” i aprobatę dla polityki multikulti. A więc nie przekręcaj kota ogonem i nie łżyj, że Watykan narzuca Polsce katolicką ortodoksję, bo to jest kłamstwo. W rzeczywistości jest na odwrót.
„Osobiście uważam, że religia powinna być oddzielona od państwa, bo w Polsce nigdy nie będzie 100% katolików, czy tego chcecie, czy nie”
LOL, od kiedy nacjonalista kryje się za argumentem większości? Jeśli mamy kierować się tak idiotyczną logiką to nigdy Polska nie stanie się państwem nacjonalistycznym, bo większość woli o obecny ustrój niż nacjonalistyczny ustrój.
I co to ma znaczyć, że nigdy nie będzie w Polsce 100% katolików? Państwo nie jest od tego, żeby jego ustrój pasował wszystkim jego obywatelom, bo wtedy nigdy nie stworzy się trwałego ustroju. W Polsce ma panować katolicki totalizm, czyli prawo państwowe ma opierać się o katolicką moralność i ma strzec czci wiary katolickiej. Nie chodzi o to, żeby zmuszać wszystkich do wyznawania wiary katolickiej. Ale człowiek nie żyje po to, żeby był egoistą, ale żeby wszystko, co robi w swoim życiu było na chwałę Bożą. Nie jest to możliwe w pełni do wprowadzenia to niech przynajmniej realizuje się namiastkę tego w postaci istnienia państwa katolickiego. I tu nie chodzi nawet o uprzywilejowanie hierarchii kościelnej, bo to rozmijałoby się z celem istnienia państwa katolickiego. Jak dla mnie nie ma znaczenia, czy Kościół jako instytucja będzie rozdzielony od państwa, czy nie. Najważniejsza jest katolickość państwa w warstwie ideologicznej. Katolicyzm powinien być religią państwową w pierwszej kolejności jako sama w sobie religia, wiara. Co znaczy tyle, że ideologią państwa ma być katolicki totalizm. Państwo jest od wychowywania obywateli, nie od spełniania wszystkich zachcianek 100% mieszkańców. Ci, co nie są katolikami po prostu będą musieli uszanować katolicki ustrój państwowy i będą musieli postępować zgodnie z prawem wyznaczanym przez katolicką moralność.
A tak liberalnym i dupokratycznym myśleniem, jakie przedstawiłeś po prostu się brzydzę.
23 lutego 2014 o 22:11
Jeśli kiedyś Watykan poprze związki homoseksualne, to w Polsce i pozostałych krajach Europy i tak będą one istniały już od 15 lat.
24 lutego 2014 o 16:23
@Słowianin
” A poza tym tak jak napisał SłowiańskaSiła nie tylko Izrael, USA, NATO, UE narzucają nam swoje prawa, ale Watykan też.”
->
Np. jakie Watykan narzucił III Rzeczy prawa?
.
@Słowiańska Siła
„Osobiście uważam, że religia powinna być oddzielona od państwa, bo w Polsce nigdy nie będzie 100% katolików, czy tego chcecie, czy nie.”
->
W Polsce nie będzie też nigdy 100% antykatolików, czy tego chcecie, czy nie.
Coś musi być aksjologiczną podstawą przy tworzeniu prawa i jeśli nie będzie to katolicyzm, to będą to żydomasońskie popierdywania pseudofilozoficzne, które od czasów tzw. oświecenia (a raczej ociemnienia) doprowadziły Europę na skraj przepaści).
PS. Postulat, by sprowadzić katolicyzm do roli prywatnego hobby, to stara zagrywka masonerii, znana od co najmniej 200 lat.
24 lutego 2014 o 16:24
Wykład prof. Bartyzela „Czy Kościół powinien ‚mieszać się’ do polityki?”
http://www.youtube.com/watch?v=Jx9JkiQViGk
24 lutego 2014 o 16:25
Lewackie trolle podszywają się teraz pod „Słowian”. Wracajcie na swój „słowiański” portal racjonalista.pl i tam pierdolcie majaki o wszechwładzy Watykanu (ach, żeby Kościół katolicki rzeczywiście miał w Polsce tak potężne wpływy, jak piszecie; można pomarzyć).
24 lutego 2014 o 16:40
To jest rzeczywisty powód, dla którego różnym „racjonalistom” i „Słowianom” tak bardzo przeszkadza katolicyzm Polaków:
http://www.youtube.com/watch?v=9K1T9C7rSRI
24 lutego 2014 o 16:54
Cztery posty pod rząd,uważaj żebyś sraczki z tego wszystkiego nie dostał.Jestem chrześcijaninem a Słowianami urodziliśmy się wszyscy jako Polacy.Kulturowo wspieram dziedzictwo słowiańskie czyli również Polskie.Mi człowieku inteligentny inaczej nie przeszkadza katolicyzm,chodzę do kościoła a ty na słowo Słowianie reagujesz jak diabeł na wodę święconą. Liczy się dla mnie najbardziej naród,a później religie. Nazwałeś mnie lewakiem dziękuję , niech Bóg błogosławi Polsce i daje nam samych takich lewaków. Wolę „lewaka” przeciw UE,NATO,syjonizmowi niż prawicowca mamroczącego o judeochrześcijaństwie i braciach starszych w wierze.
9 kwietnia 2020 o 16:36
„chodzę do kościoła a ty na słowo Słowianie reagujesz jak diabeł na wodę święconą. Liczy się dla mnie najbardziej naród,a później religie”
Co z tego, że chodzisz do kościoła, skoro mózg masz wyprany modernizmem i relatywizmem religijnym, jak większość katolików? Wskazuje na to drugie zdanie, jakie napisałeś będące błędem narodowej idolatrii. To Bóg jest na pierwszym miejscu, naród jest na dalszym. I to nie polskość, czy „słowiańskość” zbawia człowieka, tylko zbawia Jezus Chrystus poprzez wiarę katolicką i Kościół Katolicki, który sam założył. A wiara katolicka ma determinować uczynki człowieka.
Więc nie sraj mi tu po piętach, bo religia jest ważniejsza od tożsamości narodowej. Gówno komu z bycia dumnym Polakiem-Słowianinem, jeśli własną duszę wiedzie na zatracenie.
24 lutego 2014 o 19:24
Hasbara prawie zawsze podszywa się pod chrześcijan, tak samo jak uczy się języka danego narodu. Nie jest też trudne określenie się jako antysyjonista, by dalej pieprzyć właśnie syjonistyczną papkę.
24 lutego 2014 o 21:09
SłowiańskaSiła napisał:
„Ja bym opuścił UE,NATO i zerwał konkordat z Watykanem. Uniezależnienie się od USA,Izraela i Watykanu to podstawa…
A potem:
„Mi człowieku inteligentny inaczej nie przeszkadza katolicyzm,chodzę do kościoła…”
->
Widocznie w skłocie pojawił się jakiś nowy narkotyk, stąd ta schizofrenia.
25 lutego 2014 o 21:01
Do słowiańskich sił i i innych ”wielkich słowian” Co to znaczy , że Watykan nas okupuje ??! W czym to się przejawia ? A to nie jest czasem tak , że Polska sama przyjęła chrzest i naród stał się chrześcijański ? Wiem teraz odezwą się głosy , że musieliśmy bo by nas zgnietli. Jest ciekawy artykul na xportalu , który neguje tą tezę – http://xportal.pl/?p=1896 . Słowiańska siła@- ”Ja bym opuścił UE,NATO i zerwał konkordat z Watykanem. Uzależnienie się od USA,Izraela i Watykanu to podstawa. Wszystko to będzie narzucało nam tolerancję i swoje prawa.
PS:Jestem chrześcijaninem :)” Nie, nie jesteś Chrześcijaninem ponieważ Chrystus zostawił władzę kluczy Piotrowi i jego następcom , ty to negujesz i kreujesz wimaginowaną ”niepodległość” , która niepodległością nie jest , bo Polska bez rzymskiego-katolicyzmu jest nie pełna bo w dużej mierze to właśnie KATOLICYZM ją ukształtował… ale cóż lepiej małpować jakieś dzikie plemiona o których mało wiemy … widać beton umysłowy jest wszędzie…
25 lutego 2014 o 21:02
A co do Islandii to brawo dla nich !