W wydaniu internetowego magazynu CounterPunch okazał się wywiad z Rogerem Watersem, który wywołał burzę, zwłaszcza w izraelskiej prasie. Były frontman światowej sławy kapeli rockowej, angielskiego zespołu Pink Floyd, w bardzo ostrych (w tym niecenzuralnych) słowach skomentował działalność syjonistycznego reżimu w Palestynie, dodając, że żydowskie lobby sięga swoimi mackami daleko poza granice państwa Izrael.
Waters nie wahał się obnażyć rasowej supremacji czołowych duchownych judaizmu:
Prawicowy rabinat mówi głosem, który jest tak dziwny, że aż trudno uwierzyć, że jest prawdziwy. Oni wierzą w jakieś dziwaczne rzeczy, wiesz? Oni uważają, że każdy, kto na tej ziemi nie jest Żydem, powinien im służyć oraz, że rodzimi mieszkańcy regionu, których wygnali z ich własnych ziem w 1948 roku i których nadal wypędzają, to jacyś podludzie.
Skomentował także wylewnie realia polityki Stanów Zjednoczonych wobec Izraela i Bliskiego Wschodu:
Kłamstwo, które powtarzali od 20 lat to „och, chcemy pokoju” i opowiadają o Clintonie, Arafacie i Baraku spotykających się w Camp David i o tym, że już było tak blisko porozumienia i sprzedają nam historię, że „och, Arafat wszystko spierdolił.”
Cóż, nie było tak. Fakt jest taki, że żaden izraelski rząd od 1948 roku nie traktował poważnie możliwości stworzenia państwa palestyńskiego. Zawsze stosowali się do idei Ben Guriona – by wypędzić wszystkich Arabów i stać się Wielkim Izraelem.
Przykładowo, nawet kiedy Obama przybył do Kairu i wygłosił przemówienie na temat Arabów i Izraelczyków, każdy mówił: „Och, nareszcie jakiś krok w innym kierunku”. Ale jak tylko odwiedził Izrael, usłyszał, że „tak w ogóle, budujemy kolejne 1200 osiedleń.”
Dokładnie tak samo było rok temu, gdy Kerry przybył z przesłaniem z cyklu: „Spróbuję pogodzić zwaśnione strony i ustanowić pokój.” Na co Netanyahu odparował: „Pierdol się, zbudujemy następne 1500 osiedleń.”
To jest tak przeźroczyste, że trzeba mieć IQ na równi z temperaturą domową, żeby nie rozumieć, o co w tym chodzi. To tylko kwestia ogłupienia.
Trudno jest z tym walczyć tu, gdzie żyję, w Stanach Zjednoczonych. Żydowskie lobby jest tu niesłychanie potężne, zwłaszcza w przemyśle, w którym ja pracuję, to znaczy w przemyśle muzycznym i rockowym.
Zapytany, dlaczego inni popularni muzycy nie mówią otwarcie o ich stosunku do zbrodniczego reżimu w Izraelu, Rogers odpowiedział:
Cóż, tam gdzie żyję, w USA, myślę, że A: boją się oraz B: sądzę, że propagandowa maszyna, która zaczyna się w izraelskich szkołach i ucieleśnia w pogróżkach Netanyahu, wylewa się na Stany Zjednoczone, nie tylko na falach Fox, lecz także CNN i w zasadzie wszystkich mediów Mainstreamu.
To ogromny kontener pełen śmieci, który w moim przekonaniu wsypują w usta łatwowiernej opinii publicznej, kiedy mówią: „boimy się Iranu, Iran dąży do zbudowania broni jądrowej…” To taktyka dywersyjna.
Mówię ci, nie wymieniając nazwisk, rozmawiałem z ludźmi, których przeraża, że jeśli staną ze mną ramię w ramię, to zostaną dojebani. Wielokroć pytali mnie: Nie obawiasz się o własne życie? Odpowiadałem, że nie.
Znany rockman ujawnił też, że oferowano mu 10 milionów dolarów za zagranie koncertu w Izraelu celem pomocy w przełamywaniu bojkotu tego państwa:
Wiesz, że Shuki Weiss [znany izraelski promotor muzyczny - red.] oferował mi stutysięczną publikę w cenie stu dolarów za bilet, żebym tylko przyjechał kilka miesięcy temu na koncert do Tel-Awiwu? Pomyślałem sobie, Shuki, czy ty kurwa jesteś głuchy czy tylko głupi? Należę do ruchu BDS [organizacja bojkotująca Izrael - red.], za żadne pieniądze nie pojadę do Izraela, bo w ten sposób legitymizowałbym tylko politykę [izraelskiego] rządu.
(DD)
Na podstawie: haaretz.com/davidduke.com
Komentarz: Gratulujemy odwagi cywilnej. W bardzo podobnym tonie, z przekleństwami, wypowiadał się swojego czasu na temat Izraela i żydowskiego lobby w USA, znany reżyser Oliver Stone (który notabene sam jest pół-Żydem), jednak po upublicznieniu swych siarczystych uwag, wycofał się z nich i serdecznie przeprosił adresatów. Pisaliśmy o tym TUTAJ
11 grudnia 2013 o 15:09
Mamy poważnego kandydata do „najbardziej faszyzującego zespołu w XX wieku”
A tak na serio – brawa dla tego człowieka nawet powiediałbym za odwagę.
11 grudnia 2013 o 15:26
Jeszcze trochę i okrzykną go następcą Iana Stuarta ;P. Nawet jeśli jego krytyka syjonizmu wynika z lewackich poglądów – w mych oczach zasługuje Waters na szacunek za odwagę. Wolę stokroć takiego człowieka niż bandę terlika i jemu podobnych judeo-,,katolików”
11 grudnia 2013 o 15:38
Absolutnie się zgadzam z przedmówcą. Tak samo np. szanuję bardzo Cejrowskiego za „masakrowanie” malowanych katolików pokroju Hołowni i konsekwentną obronę katolickich wartości w społeczeństwie, jednocześnie potępiając tego samego Cejrowskiego za głoszenie idiotycznych poglądów na temat Palestyny.
http://www.wykop.pl/link/1774162/gwiazda-pink-floyd-zydowskie-lobby-jest-potezne/#_=_
WYKOPUJEMY!!!
11 grudnia 2013 o 15:39
@Tormentor
Zgadzam się z tym: ”Wolę stokroć takiego człowieka niż bandę terlika i jemu podobnych judeo-,,katolików”,,
11 grudnia 2013 o 16:05
Trafiłem kiedyś na piosenkę o Palestynie w wykonaniu kogoś z Pink Floyd. Nie jestem więc szczególnie zaskoczony, choć przyznam, że Waters mówiąc o lobby wzbił się ponad elementarną (bezpieczną) krytykę syjonizmu. On nie mówi jak typowy lewak. Dla typowego lewaka talmud jest tematem tabu, a słowa krytyki ograniczają się do abstrakcyjnego „imperializmu”. Często dochodzi do odwracania kota ogonem i obarczania winą USA oraz Europy, które „rękami biednych Żydów” gniotą Bliski Wschód. I taki „antysyjonizm” można spotkać.
.
Watersowi oferowali marchewkę. Te finansowe zachęty są charakterystyczne dla żydowskiego reżimu. Tylko kasa utrzymuje pozory sympatii. Stracą Żydzi banki, to obudzą się z ręką w nocniku. Podlizujące im się elity zmienią front o 180 stopni, a motłoch i tak zawsze słucha tego co mówi telewizor. Motłoch chodził do kina na „Bękarty wojny”, pójdzie i na coś zupełnie przeciwnego. Byle popcorn dali :).
.
Pomijam takie kreatury jak zespół Kiss:
http://blogmedia24.pl/node/46778
ale tacy jak oni bez kasy też zostaną szybko ustawieni. Skończy się naganianie w recenzjach, skończą się nagrody, skończy się medialne pompowanie „talentu”. Skończy się wysyp Nobli i zgarnianie laurów za pracę zespółów albo doczepianie się na współautora – tak było np. z Higsem, któremu doczepiono Żyda François Englerta, choć sprawa z bozonem wyglądała tak: najpierw Higgs, potem długo, długo nic, a potem kilkunastu równorzędnych kandydatów.
11 grudnia 2013 o 16:22
Żeby zrozumieć siłę żydowskiego lobby, polecam recenzowaną na nacjonaliście książkę pt. „Kultura Krytyki”.
http://www.nacjonalista.pl/2013/04/15/jan-bodakowski-zydokomuna-w-polsce-po-ii-wojnie-swiatowej-wedlug-kevina-macdonalda/
11 grudnia 2013 o 16:32
@Sigurd
.
1) Cejrowski wyraźnie powiedział, że lepiej odczuwa Stary Testamet niż Nowy. Druga żona Cejrowskiego związana jest z redakcją Frondy (a Fronda to jawne judeochrześcijaństwo, tzn judeizacja chrześcijaństwa, bo judaizm w chrystianizację nie bawi się).
.
2) Cejrowski publicznie głosił, że z Żydami musimy współpracować, do Rosjan strzelać, a Białoruś z Ukrainą powinny mieć żydowskie kierownictwo. Nienawiść do Palestyńczyków to nie osobliwa kwestia naiwnych poglądów na Bliski Wschód – to żelazna konsekwencja żydocentrycznego podejścia do świata, łącznie z sympatiami geopolitycznymi. Jak Putin aresztował Chodorkowskiego, jak Rosja wsparła Syrię – tak Ruscy mają u WC przerąbane.
.
3) Cejrowski publicznie chwalił korupcję i porządki w takich krajach jak Ekwador. Cejrowski chwalił pracę 10 letnich dzieci malujących jezdnię w Meksyku. Cejrowski prezentuje cieniutki, naiwny korwinowski „liberalizm” ekonomiczny. Społeczeństwo idealne wg. WC to masy analfabetów pod butem globalistów. Czy to po chrześcijańsku?
.
Sprawa zjednania przez władzę patriotów, katolików itp. jest prosta. Daje się agentowi koncesję na „narodowca” albo „katola”, on się obnosi z wyraźnymi poglądami, daje sie mu do „miażdzenia” jakiegoś lewaka albo Frytkę i już. Mamy katola, nacjonalistę, monarchistę – do wyboru do koloru :). A ile jadu i kłamstw przemyci taki „nasz”, to ludzie nie zauważą. No bo przecież on jest homofob, katol i antykomunista. A że ten homofob, katol i antykomunista ma dostęp do TV, promocję książek itp. w sytuacji gdy niekoncesjonowani są przemilczani albo mają sprawy w prokuraturze, to szczegół. A że konsekwentnie promuje stanowisko żydowksie to też szczegół. Nawet nie zauważysz gdy takie autorytety Cię przerobią. najgorszy możliwy wróg.
.
Wiem, że to zalatuje teorią spiksową na kilometr, z pewnoscią wielu w pale nie mieści się, że można całe życie podporządkować grze godnej oficera wywiadu. Nie twierdzę, że WC to Żyd mamiący Polaków, ale doradzam ostrożność. Zdradził się już wiele razy, cytaty są dostępne w sieci.
11 grudnia 2013 o 16:37
A, jeszcze jedno.Przed wejściem na portal słuchałem Pink Floydów. Nie słucham ich codziennie. Przypadek? W takich sytuacjach łatwo uwierzyć w przeznaczenie, telepatię itp.
11 grudnia 2013 o 18:21
Skoro padło tu nazwisko Terlikowskiego, to polecam kompilację jego wypowiedzi ze słynnej dyskusji o Żydach i Izraelu w Klubie Ronina. Dopiero, jak się obejrzy te wypowiedzi jedna po drugiej, to szczena opada:
http://www.youtube.com/watch?v=3MvGdU6al-c
A Cejrowskiego, podobnie jak Sigurd, cenię chyba za wszystko, poza poglądem na geopolitykę. Ten pogląd zdaje się bardziej zrozumiały, gdy się odsłucha „Poranek Radia Wnet” z 27 kwietnia 2012 z jego udziałem, podczas którego mówi, że ma „nos z Ziemi Świętej” (mówi to w części 2 audycji w 5′ 53”). Prowadzący audycję Skowroński oniemiał:
http://www.radiownet.pl/#/publikacje/poranek-27-kwietnia-2012
.
Warto też odsłuchać część 3 audycji (od 5′ 20”), gdzie mówi o geopolityce i roli w niej USA.
11 grudnia 2013 o 18:42
@Zerohero
„A że ten homofob, katol i antykomunista ma dostęp do TV, promocję książek itp. w sytuacji gdy niekoncesjonowani są przemilczani albo mają sprawy w prokuraturze, to szczegół.”
———>
To akurat do Cejrowskiego za bardzo nie pasuje, bo on we wszystkich dużych telewizjach jest od 20 lat tępiony. Miał „WC kwadrans” na początku lat 90 w TVP i później go wykosili z tej telewizji aż do 2006 r., gdy rządził PiS i wpuścił znów na 2 lata na antenę TVP z programem podróżniczym. Niedawno był w jakiejś niszowej stacji dla kobiet TVN Style, a teraz jest w modernistyczno-katolickiej TV Puls. A poza tym to występuje w internetowym Radiu Wnet. Biorąc pod uwagę popularność tego gościa i możliwość zarobienia na jego programach, to menedżerowie największych telewizji i radiostacji powinni się do niego dobijać drzwiami i oknami, żeby go mieć u siebie. Nie robią tego, bo gościu naprawdę jest na cenzurowanym za swój katolicyzm i konserwatyzm, który jest (jestem o tym przekonany) autentyczny. U Cejrowskiego tylko pogląd na geopolitykę jest skrzywiony i wygląda na to, że jest to jedyny element jego poglądów, gdzie „nos z Ziemi Świętej” bierze górę nad rozumem.
11 grudnia 2013 o 19:06
co tu dużo mówić i żydy i araby siebie warci, w ogóle g* mnie obchodzi ich konflikt, niech się ta cała obrzezana nacja nawzajem wyzabija – będzie spokój!
w żaden spodób nie popieram syjonistów a to napisałem tak dla przeciwwagi, bo żydów i tak nikt nie lubi, ale że niby co? islamiści palestyńsko-syryjsko ciapaccy itp. to niby co?! cacy!?
mein kampf, czy dziła marxa/lenina są be, a koran to niby cacy? no właśnie „święte” k* księgi
całe takie rozmowy są o niczym, niech się wzajemnie anihilują to świat chociaż odetchnie!
11 grudnia 2013 o 21:04
Wykopujemy! Udostępniamy!
http://www.wykop.pl/link/1774162/gwiazda-pink-floyd-zydowskie-lobby-jest-potezne/
11 grudnia 2013 o 21:22
Jak można nie lubić Żydów? Przecież są fajni
12 grudnia 2013 o 12:05
http://www.zbawienie.com/pms.htm
12 grudnia 2013 o 17:08
@szef połączonych sztabów
.
Spojrzałem na hasło „Występy publiczne” w wikipedii. Mnie to jednak wygląda na całkiem przyzwoitą karierę. Do wilczego biletu Ratajczaka „troszke” brakuje.
.
Zauważmy, że nawet koncesjonowana opozycja nie może być za bardzo promowana, bo ona służy za wentyl bezpieczeństwa i odwrócanie uwagi, a nie realną konkurencję wobec głównego nurtu. Dobrze to widać, po PO-PIS. Władza woli by rządziło PO, ale jest pewien elektorat, który za cholere na PO nie zagłosuje, bo PO nie jest „patriotyczne”. Dlatego PiS nie jest promowany na nr. 1, ale jednocześnie dba się by nie stracił pozycji nr. 2.
.
Geopolityka to nie jest żadne „tylko”, bo za organizmami geopolitycznymi stoi władza narzucająca ideologie, religie, obyczajowość.
.
A co do medialnego samograja WC, to przyznam rację, bo sam kiedyś go lubiłem. On ma talent do gadania i jest kontrowersyjny.
.
Teraz trudno mi oddzielić uprzedzenia od obiektywnej oceny. Pomijając już uprzedzenia, to przyznam, że rochę już wyrosłem z fascynacji ludźmi, których głownym talentem jest zdolność do efektownego zagadania. WC to kabotyn, zdarzało się, że przyłapywano go na błędach rzeczowych na tematy podróżnicze. Z ust WC nigdy nie słyszałem specjalnie głębokich przemyśleń. Zabrakło też szacunku dla Indian, z którymi niby on tak ciągle przebywa. Są przecież regiony Ameryki Pd. gdzie Indianom bardzo ciężko, tzn. są zabijani bo zajmują teren pod inwstycje. Nie słyszałem nigdy by WC coś o tym wspoinał. On o nich gada trochę jak o ciekawych zwierzętach.
12 grudnia 2013 o 20:10
W oryginale : http://www.counterpunch.org/2013/12/06/an-interview-with-pink-floyds-roger-waters/
24 grudnia 2013 o 14:44
autorzy portalu czesto utyskuja i strasza , jacy to zydzi potezni i bogaci , nie robia jednak niczego , zadnej akcji protestacyjnej pod zydoska ambasada nie zorganizowali i nie obsmiali przestepcow w myckach , choc wybornych okazji do takiego dzialania ,,wybrani” notorycznie dostarczaja , o co wiec tu chodzi?
24 grudnia 2013 o 20:48
@otto
Brak polskich znaków, pewnie kolejny „bohaterski” dekiel („zydoska”) zza oceanu. Wracaj tam skąd przyszedłeś
25 grudnia 2013 o 10:33
dekiel? , brak polskich znakow ? co za trafna i rzeczowa odpowiedz , doswiadczenie pokazuje , ze mozna cos zrobic oprocz smetnego postekiwania , np obsmiac tow balmana jak to zrobili ludzie z NOP , ale zamiast wkladac malpie maski na glowy ??, mogli wybrac polskiego patriote , historie mamy bogata
4 stycznia 2014 o 12:24
kazdy kto nie czyta gowien odpowiednika naszego gw, to widzi. kazdy kto nie dal sie oglupic propagandzie biednych zydow z getta, ten wie, kazdy kto nie dal sie omamic tzw. politycznej poprawnosci, jest swiadom.
19 stycznia 2014 o 13:49
tez uwazam , ze partie opozycyjne jak np PIS to wentyl bezpieczenstwa przed niekontrolowanym buntem , dlaczego nie mowi sie , jaki procent zarzadu danej partii stanowia ludzie mniejszosci zydowskiej , biernie przygladamy sie jak zawlaszczaja polska przestrzen publiczna, pchaja sie jak w amoku na stanowiska w administracji rzadowej i samorzadowej, nie wymagamy publicznego pietnowania bandyckiej dzialalnosci Izraela i jego wysoko postawionych kryminalistow wojennych ,ba , organizuje sie nawet dni tego kraju na naszej ziemi …, pozwalamy sie rozgrywac i dzielic na wyksztalciuchy , ciemnogrod , sloiki , gender , dresy itp a o srulach jak makiem zasial , ten portal jedynie smetnie pomialkuje , jacy to oni mocni ale tez jest jak darmowy spis internetowy przeciwnikow wiadomej nacji
22 stycznia 2014 o 16:25
@Zerohero jeśli wspominasz o Noblach, to mam nadzieję. że i Mieczysława Wolfke i holografię też kojarzysz?