Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
Nie jestem maniakiem demotywatory.pl, ale czasem zdarza mi się tam zaglądną. Ostatnio natknąłem się na ciekawego „demota” dotyczącego tematu aborcji.. Czasem jednak można znaleźć tam coś wartościowego..
Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
14 listopada 2010 o 22:54
Chyba można było znaleźć bo wydaje mi się że chociaż demotywator był dziś dodany został również dziś skasowany
15 listopada 2010 o 01:06
Mocne, naprawde mocne
15 listopada 2010 o 10:38
Znakomicie pokazuje problem aborcji. Mnie zastanawia czy dostał by się na główną na komixxach .Czy użytkownicy by go odrzucili czy administracja strony usunęła by go.
15 listopada 2010 o 10:57
dla lekarzy wykonujących te „wyroki” powinna być kara śmierci, a kobiety na to decydujące się powinno się palić na stosie
15 listopada 2010 o 13:32
Poruszające i przygnębiające.
18 listopada 2010 o 20:01
Ja uwazam, ze troche zbyt hmm „brutalne”. Jakby nie bylo aborcji dokonuje sie jeszcze kiedy plod jest w stadium nie rozwinietym na tyle, zeby byl uformowany „maly czlowieczek”. Powyzszy obraz jest przesadnie tragizujacy i wprowadza w blad.
18 listopada 2010 o 20:12
Masz rację powinna być kara smierci za takie coś!!!
19 listopada 2010 o 10:49
„BRUTALNE”? bo to właśnie jest brutalne!!!!!! To że płód jest w stadium nie rozwiniętym na tyle żeby był ukształtowany „człowieczek” to nie znaczy że jest to fasolka która nic nie czuje!!!!! TO JEST DZIECKO!!!!! Zgadzam się że lekarze i kobiety o których wspomniano w komentarzu wyżej powinny być palone żywcem! A dla lekarzy – KARA ŚMIERCI!!!!
19 listopada 2010 o 13:55
Szczerze mowiac, to jest „fasolka, ktora nic nie czuje” i to sa akurat kwestie naukowych dowodow. Reszta pozostaje juz kwestia indywidualna sumienia danego czlowieka i nie tobie, ani nikomu osadzac kogo palic zywcem, a kogo nie. Jesli wierzysz w Boga, a zakladam, ze wierzysz, to przede wszystkim nie przystoi taka postawa[inkwizycja to swoiste "logo" XIVw, a mamy XXI] i chyba osadzanie powinnas zostawic temu Bogu. Chyba ze sie myle i sama stawiasz siew roli Boga, zeby osadzac?
19 listopada 2010 o 17:44
To by była nader wygodna formułka – robca co chceta, a Nawyzszy osądzi. Nie, sa normy, są zasady – do realizowania i przestrzegania właśnie teraz. Jest prawo, moralne, naturalne, którego przestrzegac należy.
Nie chodzi o stosy, bo jak sie domyślam to pewna figura retryczna, ale za świadome zabójstwo, powinna byc kara jak za świadome zabójstwo. Niby dlaczego mord na nienarodzonym ma byc oceniany lajtowo? Czyn to czyn, a za taki sam czyn – kula w łeb (też figura retoryczna). Amen
19 listopada 2010 o 19:23
Masz racje, ale jednak prawo moralne, naturalne jak pisales, to juz pkt. widzenia indywidualny i odpowiedzialnosc indywidualna. Dla ciebie przykladowo plod w 8 tygodniu, to „nienarodzono dziecko”, a z naukowego to najzwyklej rozwijajaca sie komorka w ludzkim ciele. Jak to rozsadzic? Ja uwazam, ze ciezko i pozostaje to w gestii osoby, kobiety, ktora sie na to decyduje i czlowieka, lekarza, ktory wykona zabieg. Nie zmusisz nikogo „masz urodzic dziecko”, jesli juz to edukowac i uczyc odpowiedzialnosci, zeby niechcianych dzieci bylo jak najmniej. Ja przepraszam, ze tak draze, ale to tematyka kontrowersyjna nawet w srodowisku prawiciwym, nacjonalistycznym. Chcielem jeszcze zauwazyc, ze podejscie do aboorcji i rozumienia naukowego organizmu ludzkiego i procesow w nim zachodzacych jakie przedstawia wielu przeciwnikow zalatuje nieco hipokryzja. Sami uzywamy na codzien tych dobrych jak i zlych wytworow medycyny/nauki. Szprycujemy sie lekarstwami, odzuwkami, witaminami o uzywkach nie wspomne i nie mamy zielonego pojecia jak to wplywa lub/i dewastuje nasze organizmy, co tez ma wplyw na nas samych jak i doszle i niedoszle potomstwo. Nikt jednak nie robi rabanu, bo tego po prostu nie widac.
21 listopada 2010 o 21:59
Mówcie co chcecie dla mnie aborcja to zwykle zabijanie i brak odwagi by stawić czoła konsekwencjom tego co robiło się wcześniej bo chyba każdy wie skąd się biorą dzieci. Podstawowym celem życia każdego człowieka jest stworzenie rodziny i pozostawienie po sobie potomstwa. Ja osobiście wolał bym zostać samotnym ojcem niż pozwolić komuś zabić moje dziecko.
27 listopada 2010 o 01:39
@RokiPL
Coś dla Ciebie – http://photos.nasza-klasa.pl/22750753/51/main/59e6499a5d.jpeg
Bez względu na to jakie sranie-w-banie-naukowe „argumenty” przedstawisz to rzeczą oczywistą, prostą i logiczną jest, że od poczęcia mamy do czynienia z ŻYCIEM LUDZKIM! A ze swoim, zajeżdżającym na 100 kilometrów, myśleniem liberalnym możesz schować się w krzaki.
Za morderstwo, pedofilię, gwałt – KARA ŚMIERCI!
27 listopada 2010 o 13:38
1. Link nie dziala. 2. Wypowiedziales sie zaiste na poziomie. Przynajmniej mnie rozbawiles tym tekstem o „100km liberalizmie”. Rzecza prosta i logiczna jest fakt, ze nauki/medycyny nie zatrzymasz[, chyba ze pozabijasz wszystkich naukowcow i badaczy], tak samo jak codzienne, masowe korzystanie z [?]dobrodziejstw[?] tej nauki[medycyny w tym wypadku], po to zeby za chwile ja krytykowac. To zwykla ignoranca z logika nie majaca nic wspolnego.
27 listopada 2010 o 16:22
@Roki
A masz inny link do tego samego – http://i53.tinypic.com/2a0ky05.jpg
Co Cię tak rozbawiło? Że jesteś głupkiem?
„pkt. widzenia indywidualny i odpowiedzialnosc indywidualna” – a co to znaczy? Relatywizm jak się patrzy, a więc spojrzenie czysto liberalne.
To ja czekam na tą twoją „naukową argumentację”, bo jak dotychczas tylko rzucasz jakimiś śmiesznymi sloganami.
I jeszcze wracając do twojego wcześniejszego postu to nie wiem w jakim „środowisku nacjonalistycznym” żyjesz, bo wśród nacjonalistów kontrowersje może wzbudzać co najwyżej kwestia tego, czy napierdzielać po łbie dekli bełkoczących o prawie do aborcji.
30 listopada 2010 o 00:47
Aborcja jest po prostu morderstwem, tym gorszym, że ofiara (która niczym nie zawiniła) nie ma żadnej możliwości obrony przed swoim oprawcą. Na dodatek sama procedura aborcji przebiega w sposób niezwykle brutalny, wulgarny, jest wyrazem zezwierzęcenia obyczajów.
Jeśli ktoś twierdzi, że decyzja o zabicu dziecka lub nie, leży w gestii matki to jest miłośnikiem liberalizmu, względnie zwolennikem feminizmu”mój brzuch, ja o nim decyduję”. To właśnie te środowiska cechuje zatrważająca hipokryzja, z jednej strony występują przeciwko karze śmierci dla morderców, pedofilów, degeneratów społecznych., z drugiej strony chcą zabijać własne dzieci.
@Roki
W państwie nacjonalistycznym jedynymi uprzywilejowanymi obywatelami będą dzieci. Aborcjonistów poczęstujemy ołowiem, a takich jak ty „jestem za, a nawet przeciw” wyślemy na Madagaskar. Wtedy zapanuje ład. Chcesz zabić dziecko?Zabij się sam!