Archiwum tagów:
Patriotyzm gospodarczy coraz popularniejszy wśród Polaków
Choć najważniejszym kryterium, jakim kierują się polscy konsumenci przy wyborze produktów codziennego użytku to cena (81 proc. wskazań) i jakość (76 proc. wskazań), to coraz większą rolę odgrywa patriotyzm gospodarczy…. Czytaj więcej
Patriotyzm konsumencki – uważaj na „polskie” marki
Kupując polskie produkty dajesz pracę Polakom – słuszne hasła towarzyszą kampaniom promującym patriotyzm konsumencki. Bardzo często jednak swojsko brzmiące i cenione od pokoleń marki to zdobycze międzynarodowych koncernów. Butelka wody… Czytaj więcej
Kupuj polskie produkty – pomoże w tym aplikacja „Pola”
Masz dość masówki globalnych koncernów? Szukasz lokalnych firm tworzących unikalne produkty? 11 listopada miała miejsce premiera aplikacji „Pola” stworzonej w partnerstwie społeczności Koduj dla Polski, Klubu Jagiellońskiego oraz Instytutu Logistyki… Czytaj więcej
Polscy rolnicy mają problemy – zalew mięsa z importu
W czasie, gdy polscy rolnicy i producenci wieprzowiny mają problemy ze zbytem i niskimi cenami skupu, rynek zalało importowane mięso z krajów zachodniej Europy. Myślisz, że kupujesz wieprzowinę z polskiej świni? Jak… Czytaj więcej
Konrad: Etnocentryzm konsumencki
Współczesny szybko zmieniający się społecznie i politycznie świat stawia przed patriotami wiele wyzwań i obowiązków. Jedną z nich jest potrzeba umacniania dumy narodowej, wzajemnej solidarności , a także poczucia odpowiedzialności… Czytaj więcej
Najnowsze komentarze