Archiwum tagów:
Patriotyzm gospodarczy coraz popularniejszy wśród Polaków
Choć najważniejszym kryterium, jakim kierują się polscy konsumenci przy wyborze produktów codziennego użytku to cena (81 proc. wskazań) i jakość (76 proc. wskazań), to coraz większą rolę odgrywa patriotyzm gospodarczy…. Czytaj więcej
Patriotyzm konsumencki – uważaj na „polskie” marki
Kupując polskie produkty dajesz pracę Polakom – słuszne hasła towarzyszą kampaniom promującym patriotyzm konsumencki. Bardzo często jednak swojsko brzmiące i cenione od pokoleń marki to zdobycze międzynarodowych koncernów. Butelka wody… Czytaj więcej
„Kapitał ma narodowość, skończyć z bajkami dla biednych”
Znakomite obserwacje, zbieżne z tym, co postulują od lat nacjonaliści, zawarł w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej” Cezary Kaźmierczak, prezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. Są one jednocześnie odpowiedzią na brednie… Czytaj więcej
Gospodarczy pseudopatriotyzm i międzynarodowe koncerny
W miarę coraz większej dominacji zagranicznych sieci handlowych na polskim rynku, zaczynają one w swoich kampaniach marketingowych sięgać po odniesienia do „polskości”. Na to zjawisko zwraca uwagę Piotr Trudnowski w… Czytaj więcej
Prof. Witold Kieżun: „Polska gospodarka opanowana przez światowy kapitalizm”
Wybitny teoretyk zarządzania, ekonomista, prof. Witold Kieżun, w wywiadzie dla pisma „Nasza Polska” w ten sposób opisał obecną sytuację Polski i Polaków: Nasza sytuacja w tej chwili jest bardzo ciężka,… Czytaj więcej
Polscy rolnicy mają problemy – zalew mięsa z importu
W czasie, gdy polscy rolnicy i producenci wieprzowiny mają problemy ze zbytem i niskimi cenami skupu, rynek zalało importowane mięso z krajów zachodniej Europy. Myślisz, że kupujesz wieprzowinę z polskiej świni? Jak… Czytaj więcej
Rulf: Nacjonalizm ekonomiczny
Nie zastanawia Cię dlaczego Polska ma taką słabą pozycję na arenie międzynarodowej? Dlaczego Polacy muszą wyjeżdżać za granicę? Odpowiedź na to pytanie oczywiście nie wiąże się z jednym zagadnieniem, a… Czytaj więcej
Najnowsze komentarze