Logo akcji „Zakaz pedałowania” zostało zapożyczone od rumuńskiej organizacji Noua Dreapta podczas spotkania do jakiego doszło na Międzynarodowym Obozie Trzeciej Pozycji „Krzyż i Miecz” w roku 2002. Kampania „Zakaz pedałowania” to między innymi akcje ulotkowe, plakatowe, wlepkowe, grafitti, a przede wszystkim akcje bezpośrednie w formie manifestacji przeciwko tzw. paradom równości. Jednak największą popularność tej akcji przyniosła emisja filmów wyborczych w państwowej telewizji na okoliczność wyborów. Logo akcji zyskało ogromną popularność w społeczeństwie, szczególnie wśród ludzi młodych bez względu na opcję polityczną.
Celem kampanii jest zmobilizowanie Polaków do przeciwstawienia się promocji dewiacji homoseksualnej i ustanowienia jej publiczną normą. NOP zachęca do publicznej debaty nad sposobami i zasadami objęcia aberrantów powszechną opieka zdrowotną – aż do pełnego ich uleczenia.
„Zakaz Pedałowania” jest objęty zasadami prawa autorskiego, stanowi własność intelektualną i majątkową Narodowego Odrodzenia Polski.
W roku 2004, na wniosek szefowej KRRiT, Danuty Waniek, Prokuratura Rejonowa Wrocław-Krzyki prowadziła postępowanie mające ustalić, czy „Zakaz Pedałowania” narusza polskie normy prawne. Postępowanie umorzono w grudniu 2004 r z powodu niestwierdzenia przestępstwa.
W październiku 2011 r., po dwuletnich przepychankach prawnych (w tym przed Trybunałem Konstytucyjnym) , Sąd Okręgowy w Warszawie wpisał „Zakaz Pedałowania” do ewidencji partii politycznych, jako oficjalne logo Narodowego Odrodzenia Polski. Decyzja sądu wywołała oburzenie wykorzystujących homoseksualistów środowisk lewicowo-liberalnych oraz części tzw prawicy.
Sąd okręgowy w Warszawie, postanowieniem z dn. 17.04.2012 stwierdził, iż nie może wpisać do ewidencji partii politycznych kolejnych symboli Narodowego Odrodzenia Polski (Zakazu Pedałowania, Krzyża celtyckiego, Orła w Kornie z Krzyżem i rózgami liktorskimi, Krzyża i Miecza), albowiem NOP ma już zarejestrowanych szereg symboli (m.in. „falangę”), i ich nadmiar utrudniałby ustawowy wymóg… rozpoznawalności partii. W ten sposób Sąd całkowicie pominął podnoszone przez środowiska dewiacyjne żądanie penalizacji symboli, ograniczając się jedynie do przypomnienia postanowienia Trybunału Konstytucyjnego z dn. 6.04.2011 (sygn. Akt sprawy Pp 1/10), który symboli tych za przestępcze NIE UZNAŁ, odmawiając wydania takiej decyzji.
Narodowe Odrodzenie Polski wydało bezpłatną licencję na używanie znaku „Zakazu Pedałowania” – szczegóły TUTAJ.
The logo of the action „No way for gay” was borrowed from Romanian movement Noua Dreapta (New Right) during the international nationalist summer camp „Sword & Cross” which was held in 2002. As a result, in the following months, we launched a great campaign based on leaflets, posters, stickers and grafitti. The special emphasis was put on organising demonstrations against the so-called „gay parades”. What is more, we had the opportunity to present our movies on public television during elections which has popularized this campaign especially among young people both conservative and liberal and the slogan has become widely recognized in our society.
Le logo de l’action „Pédalage interdit” a été emprunté à l’organisation roumaine „Noua Dreapta” lors du Camp Nationaliste „Sword & Cross” en 2002. La campagne initiée la même année qui dure jusqu’à présent se fonde entre autres sur le collage d’affiches, la distribution de tracts et d’autocollants, les graffitis, mais avant tout l’organisation d’actions directes telles que les contre-manifestations aux parades des homosexuels. Néanmoins, la campagne a battu son plein suite à l’émission de spots électoraux dans la télévision publique lors des élections parlementaires. „Pédalage interdit” est devenu populaire surtout parmis les jeunes quelque soient leurs sympathies politiques.
Das Logo der Aktion „Schwule verboten” wurde von der rumänischen Organisation Noua Dreapta übernommen, während des Treffens auf dem Internationalen Lager Dritter Position „Kreuz und Schwert” 2002. Die Kampagne „Schwule verboten” enthielt: Flugblätter-, Plakate- und Stickeraktionen, Graffiti und vor allem Demonstrationen gegen sogenannte „Gleichheitsparaden”. Aber die größte Popularität brachte der Aktion die Austrahlung der Wahlwerbefilme während der Wahlen. Das Aktionslogo erreichte in der Gesellschaft große Popularität, besonders unter jungen Menschen aller Ansichten.