Niech biali ludzie powrócą do Jezusa Chrystusa,
A nigdy więcej nie zabraknie im ich tożsamości.
Pewne młode, białe małżeństwo, które czyta niniejsze Komentarze chce powrócić do Kościoła, ale ma szczególną trudność, która, jak podejrzewa 31-letni mąż, jest wspólna dla wielu jemu współczesnych, a mianowicie obecny brak poczucia tożsamości wśród białych ludzi. Razem ze swoją żoną mają niemieckich przodków, więc w poszukiwaniu swojej tożsamości zostali oni przyciągnięci przez germańskie pogaństwo. Oboje urodzili się jako katolicy, ale podejrzewają, że katolicka szkoła do której uczęszczali nie była taka, jaka być powinna. Pytania, które stawia mężczyzna potwierdzają, że tak właśnie jest. Jednocześnie jednak wskazują one, że szuka on prawdy, zatem jeśli wytrwa on w swoim dążeniu, może być pewny, że Bóg da mu odpowiedzi, których potrzebuje. Pyta on:
Czy pogaństwo germańskie jest naszą prawdziwą tożsamością?
Tak i nie. Prawdziwą tożsamością istoty ludzkiej jest pójście do nieba i bycie szczęśliwym wraz z Bogiem przez całą wieczność. To dlatego tak wielu młodych (i starszych ludzi) jest tak bardzo niezadowolonych ze swojego obecnego materialistycznego stylu życia – wiedzą oni, że są przeznaczeni do czego większego, ale nie wiedzą do czego. Nawet jeśli jest coś szlachetnego w germańskim pogaństwie, na przykład w operach Richarda Wagnera, to jest ono kompletnie bezużyteczne w prowadzeniu człowieka do nieba, ponieważ nie ma w sobie nadprzyrodzonej łaski. Tylko łaska może otworzyć nam Boże niebo. A Boża łaska jest dostępna dla nas jedynie przez jedyną prawdziwą Bożą religię, którą jest religia katolicka. Jeśli ją odrzucam, odrzucam niebo. Ta religia, co potwierdza przykład Karola Wielkiego, stworzyła Europę i ukształtowała tożsamość wszystkich narodów europejskich. Hilaire Belloc (1870-1953) powiedział: „Europa to (katolicka) Wiara, a Wiara to Europa.”
Ale chrześcijaństwo zostało wymyślone przez żydów?
Religia katolicka nie została wymyślona przez żadnego człowieka czy też ludzi. Została ona „wymyślona” od wieczności przez samego Boga, a objawiona człowiekowi przez Jego Boskiego Syna, Jezusa Chrystusa, który jako człowiek był żydem, synem Maryi, a któremu mała grupka żydów pomogła założyć Kościół katolicki. Stąd też czytamy w Ewangelii Janowej: „Wy czcicie to, czego nie znacie, my czcimy to, co znamy, ponieważ zbawienie bierze początek od Żydów” (J 4, 22). Ale to także żydzi, ich arcykapłani i starsi (Mt 27, 20), są odpowiedzialni za ukrzyżowanie Pana Jezusa, a znaczna część żydów od tamtego czasu nienawidzi Chrystusa i robi wszystko co w ich mocy, aby krzyżować Go i Jego Kościół. Zatem najlepsi spośród żydów byli niezrównanymi przyjaciółmi Boga, lecz talmudyści są Jego niezrównanymi wrogami. Konieczne jest, aby rozróżnić pomiędzy żydami takimi jak święty Paweł, a takimi jak Kajfasz. Różnica pomiędzy tymi, którzy przyjęli Chrystusa i tymi, którzy Go odrzucili, jest bowiem fundamentalna. Wszystko zależy bowiem od Chrystusa.
Ale czy Nowy Testament nie gra wciąż, że się tak wyrażę, w grę Starego Testamentu? Czy chrześcijanie nie czczą żydów i czy nie podążają za „projektem” i „regułami” żydów?
Chrześcijanie oddają cześć Bogu w Trójcy Świętej Jedynemu, Ojcu, Synowi i Duchowi Świętemu, jak zostało to objawione przez Boga, Jezusa Chrystusa. To Objawienie przewyższa znacząco to, co otrzymali żydzi. On był Bogiem. Oni byli ludźmi.
Dlaczego Bóg w Starym Testamencie był tak opiekuńczy wobec żydów, a bywał przez nich rozgniewany?
Ponieważ dał im do odegrania ważną rolę w przyjściu na świat Mesjasza, a oni nie zawsze byli wierni temu zadaniu. Nasze podłe media i samo słowo „antysemityzm” sugerują, że żydzi nigdy nie mogą być źli, ale w rzeczy samej jest odwrotnie. Zasługują oni na karę, jak każdy inny.
Ale dlaczego Bóg wybrał żydów? Dlaczego wybrał akurat żydów?
Bóg musiał wybrać jakieś osoby, aby zapewnić Mesjaszowi ludzką Matkę, rodzinę, wioskę, społeczność i praktyki religijne. Z Maryją, Józefem, świątynią jerozolimską, religią mojżeszową, żydzi zapewnili Mesjaszowi jedynie ramy ziemskiego życia, a potem ukrzyżowali Go przez swoją pychę. Dlaczego akurat żydzi? Jest to Boża tajemnica. Jeszcze raz Belloc: „Jakie to dziwne, że Bóg wybrał żydów!”
Kyrie eleison.
bp Richard Williamson
14 lutego 2021 o 08:37
„Konieczne jest, aby rozróżnić pomiędzy żydami takimi jak święty Paweł, a takimi jak Kajfasz”
No nie wiem. Na myśl przychodzi mi cytat Bena Klaasena, który mówiąc o dobrych czy złych Żydach podkreślił, że to tak, jakby tworzyć rozróżnienie dotyczące gatunku grzechotnika, który nas ugryzł – każdy z nich i tak zawiera w sobie truciznę
„Jezusa Chrystusa, który jako człowiek był żydem”
Tutaj też się nie mogę zgodzić. Był Galilejczykiem.
14 lutego 2021 o 10:21
Branie za wzór Bena Klassena który strzelił sobie samobója… szanujmy się xd
14 lutego 2021 o 11:16
Jezus Chrystus jest Bogiem i nie ma dla mnie znaczenia w kogo się wcielił. Mógłby sobie być nawet murzynem czarnym jak smoła. Boże objawienie nie ma rasy. Liczy się Prawda.
16 lutego 2021 o 12:31
Amen.
16 lutego 2021 o 00:26
Mam nadzieję, że młode białe małżeństwo pozostało przy germańskim pogaństwie i przekaże te wartości swoim dzieciom. Tak, to jest ich prawdziwa tożsamość.
.
„Niech biali ludzie powrócą do Jezusa Chrystusa,
A nigdy więcej nie zabraknie im ich tożsamości.”
Kościół Katolicki przestał być eurocentryczny, najprawdopodobniej już na stałe. Po długim okresie „europeizacji” powraca w pełni do swoich korzeni ewangelicznych, pochwala masowe migracje, toleruje mieszane małżeństwa, coraz bardziej będzie koncentrował się na Ameryce Południowej i Afryce gdzie rośnie liczba wiernych. Jak mielibyśmy odnaleźć europejską tożsamość w religii, której korzenie ani wartości nie są europejskie i którą dzielimy z licznymi przedstawicielami innych ras…?
„Ale dlaczego Bóg wybrał żydów? Dlaczego wybrał akurat żydów?”
Wytłumaczenie jest proste. Ponieważ powstał jako bóg żydowski, archetyp żydowskiej psychiki, spełniający potrzeby narodu żydowskiego. Nie był aryjską wizją Natury, czy też Absolutu, a wizją żydowską. Chrześcijaństwo wywodzi się przecież z judaizmu.
„Dlaczego akurat żydzi? Jest to Boża tajemnica.”
Czyli masz wierzyć, zaufać Bogu i jego tajemnicom, nie zastanawiać się, nie rozwijać… A dla mnie tajemnicą jest, dlaczego tak uparcie niektórzy trzymają się nadal religii chrześcijańskiej i jej wartości (nawet w zmienionej, świeckiej formie – ideologie egalitaryzmu, praw człowieka)… podczas gdy wieki rozwoju nauki i upowszechnienia wiedzy powinny raczej spowodować powrót do naturalnego światopoglądu i religijności europejskich przodków, którym zawdzięczamy nasz poziom rozwoju cywilizacyjnego, oraz rozwinięcie tej duchowości i kultury przodków w sposób zgodny z dzisiejszą wiedzą, co zaowocowałoby nowym renesansem naszej cywilizacji. W poprzednim stuleciu było blisko.
16 lutego 2021 o 12:38
@Othala
„będzie koncentrował się na Ameryce Południowej, gdzie rośnie liczba wiernych”
Bzdura, bo tu akurat najszybszy przyrost notują importowane z USA protestanckie „kościoły”.
.
„naturalnego światopoglądu i religijności europejskich przodków, którym zawdzięczamy nasz poziom rozwoju cywilizacyjnego”.
Dobry żart. Rozumiem, że ktoś może być niewierzący, odrzuca katolicyzm na narodowo-radykalnym portalu, ale przynajmniej niech nie odrzuca faktów historycznych, bo przybiera to kuriozalne formy.
16 lutego 2021 o 13:32
@Othala
Tak naprawdę problem nie leży po stronie religii. Zdaję sobie sprawę że sporo współczesnych pogan wykazuję zdroworozsądkowe podejście w niektórych kwestiach chociażby narodowych czy rasowych. Jednakże osobiście miałem też nieprzyjemnośc poznac rodzimowierców popierających marsze zboczeńców i zapewne również imigrację. Gwarantuje Ci że nie każdy wyznawca czy sympatyk pogańskiej religii jest separatystą rasowym czy nacjonalistą, wielu z nich to po prostu zwykły postępacki motłoch. Tak samo jest z katolicyzmem z jednej strony mamy nowoczesnych posoborowych katolików nie wiele różniących się od różnych lewicowych degeneratów a z drugiej strony katolików tradycjonalistów opowiadających się za separatyzmem rasowym. Kościół katolicki jest wewnętrznie podzielony i jest to fakt któremu nie da się zaprzeczyc. Pogaństwo samo w sobie nie jest żadną zaporą chroniącą przed złem tego świata tak samo katolicyzm wyznawany byle jak.
16 lutego 2021 o 13:50
@Othala
Czytałem ostatnio zbiór pism Juliusa Evoli pt „Na Antypodach Modernizmu” i o ile mam zastrzeżenia co do jego antykatolickiego, wrogiego egzoteryce i socjologii nastawienia to pod względem oceny dużej części neopogaństwa miał rację. Naprawdę, jakieś etnocentryczne, telluryczne nastawienie neopogan w duchowości wcale nie poszerzy horyzontów kulturowych, duchowych i cywilizacyjnych Aryjczyków. Taka negacja transcendencji i antyuniwersalizm jest w rzeczywistości eskapizmem obcym cywilizacji europejskiej, której geneza nie tkwi wyłącznie na terytorium Europy. Etnocentryzm duchowy jest o tyle śmieszny, że pokaźny element cywilizacji europejskiej ma swoją genezę na terytorium Bliskiego Wschodu i nie mówię tu konkretnie o Palestynie i jej religiach abrahamowych, ale o takich cywilizacjach jak Fenicja (z której wywodzą się systemy pisemne ludów europejskich), Asyria, Babilonia (z których wywodzi się coś takiego jak prawo i gdzie powstawały pierwsze systemy polityczne). Poza tym gdyby nie wyznawanie uniwersalistycznej religii takiej jak chrześcijaństwo to nie byłoby mowy o supremacji europejskiej, która nastała wraz z ekspansją chrześcijaństwa i kultury europejskiej poza Europę. Zresztą sama religia imperialna Rzymu nie była zbytnio etnicznie hermetyczna.
16 lutego 2021 o 13:57
Tak samo technokratyczne traktowanie nauki jako jakiejś wyroczni jest o tyle śmieszne, że wraz z technokratyzacją cywilizacji europejskiej wynikającą z absolutyzacji nauki tak naprawdę zaczęła się degradacja ducha europejskiego. Przecież to właśnie te społeczeństwa Zachodu „wyzwolone” z „zabobonów” stały się najbardziej dekadenckie i to u nich coraz bardziej popularne są teorie z kategorii „szuria”. Tak naprawdę teorie „naukowe” (które nie mają monopolu na absolutną prawdę) w oczach dekadenckiego Zachodu są tylko pretekstem do negacji tego co uraniczne i transcendentne, tego co jest pierwiastkiem kulturotwórczym.
15 stycznia 2024 o 15:12
„Nie był aryjską wizją Natury, czy też Absolutu”
Co to jest „aryjska wizja natury”? Znam się na mitologiach indoeuropejskich i mogę z nich wyodrębnić co najmniej dwie sprzeczne wizje natury, panteistyczną (materializm z pseudoduchową otoczką) i manichejską demonizującą świat materialny. Już tutaj nie da się mówić o spójnej aryjskiej duchowości. W czym staroirański Ahura Mazda jest bardziej podobny do naszego Peruna niż do chrześcijańskiego Boga? Albo w czym Kryszna i inny smagli hinduscy bogowie są bardziej „nasi” od chrześcijańskiego Boga?
„powrót do naturalnego światopoglądu i religijności europejskich przodków, którym zawdzięczamy nasz poziom rozwoju cywilizacyjnego”
Jakieś przykłady efektów cywilizacyjnych tej „naturalnej religijności naszych europejskich przodków”? Zermatia i macimowa? Cały rozwój cywilizacyjny tych ziem to ostatnie pomieszkowe 1000 lat zdominowane przez chrześcijan z wyjątkiem regresu kulturowego od 1945 roku prowadzonego przez rządy świeckie. Chyba że pod „przodków” podepniemy starożytnych Rzymian i Greków, którzy byli tylko spokrewnionymi narodami, a nie żadnymi przodkami.
16 lutego 2021 o 17:33
Dodam jeszcze, że kościół został powołany do tego by doprowadzić człowieka do zbawienia a nie regulować stosunki małżeńskie miedzy osobami różnych ras. Jeżeli biała rasa zanika to jest to wyłącznie wina białego człowieka, który poddał się hedonizmowi i odszedł od Boga. Bóg nie bedzie błogosławil ludowi, który Go odrzuca. Bp Williamson to wyjasnił i podpisuję się pod tym całkowicie.
16 lutego 2021 o 19:04
A mi sie nie podoba co wypisuje na temat rasy. Rasa nie ma znaczenia bla bla bla. Rasa to kwestia nauki. Co to qrla nauka nie ma znaczenia?! To juz wole Evole i jego teorie rasowe, choc moje poglady sa bardziej biologiczne, nie tak „uduchowione”. Po prostu fajnie jego poglady sie uzupelniala z nacjonalsocjalizmem, spojrzenie na rase mniej od strony biologicznej a bardziej duchowej.
16 lutego 2021 o 19:54
Rasa to wartość doczesna. Jeżeli jesteś wierzący to wypadałoby uświadomić sobie co jest celem najwyższym i do czego został powołany człowiek. Wszystko inne powinno być podporządkowane temu celowi. Zdrowy naród, wspólnota, więzi rodzinne jak najbardziej temu celowi służą i żadne z tych doczesnych wartości nie może być ponad Stwórcę.
16 lutego 2021 o 21:11
Chodzi mi o sprzeciw wb negacji rasy, nie o jej absolutyzowanie. Poza tym, to co piszesz brzmi jak formulka z katechizmu. Ja nie mieszam tych 2 spraw religii z jednej a nauki i polityki z drugiej. Religia to prywatna sprawa. Polityka powinna opierac sie nie na religii, ale naukowym rasizmie tj. nacjonalsocjalizmie. Celem polityki nie jest troska o zbawienie, tylko przetrwanie rasy.
16 lutego 2021 o 21:14
Plus jej ewolucyjny postep i honor, ot co.
16 lutego 2021 o 21:17
Zreszta pelnic Boza wole to walczyc o przetrwanie najwyzszej z ras, jak napisal jeden z niemieckich kanclerzy. Wtedy z pewnoscia sie zbawimy
16 lutego 2021 o 21:27
Ale zeby nie bylo: mimo wszystko jestem katolikiem, szanuje katolicki fundamentalizm ascetow, krzyzowcow, inkwizytorow, konkwistatorow i klerofaszystow, gardze wykastrowanym posoborowiem.
17 lutego 2021 o 00:52
No to lepiej sobie zmień idoli bo malarz razem z nordycystycznymi głupkami do katolicyzmu mają się tak jak Lucyfer do Michała Archanioła
21 lutego 2021 o 14:34
Slusznie, biały człowiek, który jest katolikiem nie powinien czcić bohaterów własnej rasy, którzy nie byli katolikami. Precz zatem z Leonidasem, Aleksandrem Wielkim, Scypionem Afrykańskim, Cezarem, Arminiuszem, Widukindem, Fryderykiem Wielkim, Bismarckiem, Piercem, Rockwellem, Mathewsem, Tommiem Lindhem i innymi. Nie no, większego debilizmu to ja już dawno nie czytalem.
21 lutego 2021 o 14:36
A przyrownywanie Fuehrera do Lucyfera też jest glupie.
21 lutego 2021 o 18:30
„biały człowiek, który jest katolikiem nie powinien czcić bohaterów własnej rasy”
Ja pierdolę takich „bohaterów”, którzy „zbawiając rasę” wytłukli masę jej przedstawicieli, którzy wytłukli elity jednego z białych narodów i przez których nacjonalizm teraz jest kojarzony ze zwyrolstwem.
21 lutego 2021 o 18:33
Proponuję ci żebyś wyszedł na ulicę i zaczął głosić „prawdę” o „zbawcy” Hitlerze zamiast robić siarę temu portalowi. Jak ci się nie uda to proponuję rozpędzić się w kierunku ściany i strzelić sobie baranka.
21 lutego 2021 o 21:09
Skończ bredzić. Polacy zaczęli tę wojnę poprzez rozpoczęcie eksterminacji Niemców na terenach zrabowanych Niemcom po I wojnie światowej. Hitler po prostu wkroczył do Polski by położyć kres eksterminacji Niemców, ot co. Dość się już w polskiej czy raczej polińskiej szkole nasłuchałem tych bzdur o złych niemieckich potworach pożerających świętych Polaczków i Żydków. Czas widzę najwyższy dla mnie wiać z tego antyniemieckiego portalu.
21 lutego 2021 o 21:11
Pisałeś o rzezi Woli. Ale NIGDY taki żałosny człowieczek jak ty nie napisze np. o wymordowaniu przez „świętych” Polaków tysięcy Niemców w Bydgoszczy. Niemieckie kobiety i dzieci zapędzane do zborów protestanckich i następnie owe zbory podpalano… Tak – to są owi polscy „bohaterowie” i ich „bohaterskie” wyczyny. Gute Nacht, ode mnie tyle.
21 lutego 2021 o 21:15
„Pisałeś o rzezi Woli” (kiedyś tam w dawnej dyskusji).
21 lutego 2021 o 21:32
Weź się typie pierdolnij w swój pusty łeb, ahistoryczna szuria widocznie zatkała ci wszystkie szare komórki. Bez odbioru.
21 lutego 2021 o 21:35
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale w latach 90 za takie słowa dostałbyś po ryju od braci Kijanowskich. Teraz łatwo ci takie rzeczy wypisywać zza biurka od komputera, bo ciekawe czy umiałbyś to powiedzieć na żywo polskim nacjonalistom.
21 lutego 2021 o 21:53
Tak, najlepiej, jak ktoś się nie zgadza to dać „po ryju” i załatwione. Zamiast racjonalnych argumentów, siła jako „argument”. Logika gości takich jak ty z IQ na poziomie typowym Afryki subharyjskiej.
21 lutego 2021 o 21:54
„typowym Afryki subharyjskiej.” tj. typowym dla Afryki subsaharyjskiej.
21 lutego 2021 o 22:43
Odezwał się wielki uczony paplający w kółko swoje smuty jak zacięta płyta. Radzę ci zmienić repertuar.
21 lutego 2021 o 23:51
@Kamil,
naprawdę nie widzisz, że ten Twój filohitleryzm jest groteskowy? Piszesz o „antyniemieckim portalu”, a jest on tylko i wyłącznie propolski, co naprawdę nietrudno pojąć. Zamiast bezużytecznie brandzlować się Hitlerem i bezkrytycznie przyjmować niemiecki punkt widzenie, lepiej wykorzystaj swoje talenty np. na napisanie/przetłumaczenie jakiegoś ciekawego artykułu. Życie dawno zamierzchłą przeszłością może doprowadzić Cię do obłędu. Nie ma już Adolfa, nie ma Waffen SS. Przeszłość jest bardzo ważna, kto ją kontroluje, kontroluje teraźniejszość i przyszłość. Nie ma jednak powrotu do przeszłości. Im szybciej to pojmiesz, tym szybciej zrobisz coś konstruktywnego dla Polaków – chyba, że nie uważasz ich za przynależnych do białej rasy, ale takie głupoty szybko przemijają lub ktoś pomaga ich się pozbyć, jak w przypadku pewnego niemieckiego grajka.
22 lutego 2021 o 10:58
Do komenta Widerstanda dodam jeszcze jedno. Portal jest tak „antyniemiecki”, że aż… publikuje pozytywne wpisy o akcjach niemieckich nacjonalistów! I to w dodatku o tych, których część postuluje rewizjonizm graniczny. Bardzo jesteśmy „antyniemieccy”. Typ albo jest trollem albo próbuje być bardziej niemiecki od samych Niemców. Znam przecież ludzi, którzy mają kontakty w NPD i oni mogą zapewnić, że NPDowcy, zwłaszcza ich młodzieżówka JN śmieje się z takiego kabaretowego filohitleryzmu.
22 lutego 2021 o 19:59
Jakim debilem trza byc by sądzić, że wszyscy biali ludzie powinni znienawidzic Hitlera, bo Polacy go nienawidzą, niektorzy wręcz histerycznie, jak widac. Nienawiść ta jest zrozumiala, w świetle negatywnych doświadczeń, ale inni biali np. Slazacy jak ja, nie mają takich doświadczeń, dlaczego zatem do kurwy nędzy mam patrzeć na świat oczami Polaka, a nie własnymi?! Pierdole w takim razie polski punkt widzenia, jestem folksdojczem i git. Nie dla mnie ten debilny ns-ofobiczny portal.
22 lutego 2021 o 20:20
Przypomnę tylko, że to polski portal i nikt Cię tu siłą nie ściągał.
„Nie dla mnie ten debilny ns-ofobiczny portal”.
Racja, możesz wracać do piwnicy albo dołącz do jakiejś grupki na Telegramie i tam możesz narzekać, jak jest źle, co ktoś inny musi zrobić etc.
22 lutego 2021 o 20:30
@Kamil
Jeżeli ci się tu nie podoba to wypad. Możesz sobie założyć swój własny portal zamiast tutaj wylewać swoje frustracje.