Polska nie jest jakąś wyspą – procesy degeneracyjne z Zachodu dotrą tu prędzej czy później, jeśli nie stawi im się zdecydowanego oporu. Zboczeńcy, promotorzy chorób, wszyscy oni domagają się przywilejów, a w sukurs przychodzą im międzynarodowe koncerny – jeden z symboli antynarodowego globalizmu.
Sponsorem parady EuroPride w 2010 roku w Warszawie był koncern IBM. „Z dumą współpracujemy z największą brytyjską organizacją charytatywną LGBT Stonewall i wspieramy istotną pracę, którą przekształca życie i promuje równość” – ogłasza w internecie producent wódki Absolut. Sieć kawiarni Starbucks wsparła w 2017 roku w USA pary dewiantów przy okazji promocji bożonarodzeniowych kubków, w niektórych krajach wykorzystuje je w swoich kampaniach reklamowych IKEA.
Tegoroczną paradę dewiantów seksualnych i innych degeneratów w Warszawie wsparły m.in. Netflix, Accenture, Nielsen, Royal Bank of Scotland czy Google. Sponsorem wrocławskiego „marszu równości” od jakiegoś czasu jest Credit Suisse. 11 sierpnia 2018 roku w Poznaniu odbyła się po raz pierwszy finałowa gala Konkursu Mr. Gay Europe – partnerem organizacyjny był koncern Coca-Cola.
Również w Irlandii Północnej z pomocą dewiantom przyszły wielkie koncerny tj. Coca-Cola, City, IBM, Deloitte, Bank of Ireland, Ulster Bank czy Santander. W specjalnym liście do północnoirlandzkich władz i brytyjskiej premier Theresy May domagają się one legalizacji „małżeństw” homoseksualnych, aby tym samym spełnić postulaty „równości” i „tolerancji” wobec mniejszości seksualnych, wśród których wymieniono nie tylko homoseksualistów, lecz także osoby transpłciowe.
Oto owoce 1945 roku……
Na podstawie: nacjonalista.pl/autonom.pl
Stop homopropagandzie!
16 września 2018 o 02:06
Owoce „zwycięstwa” z 1945: Europa i inne białe kraje przekształcone w Sodomę i Gomorę.