Polskie Stowarzyszenie Marketingu SGB, reprezentujące działające w Polsce podmioty z branży telemarketingu, złożyło do Ministerstwa Rozwoju wniosek o utworzenie szkół przygotowujących do pracy w call center. „Chcemy, żeby zawód pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta, czyli popularnego call center, został wpisany na listę zawodów szkolnictwa zawodowego” — powiedział Marcin Sosnowski, dyrektor wykonawczy stowarzyszenia.
Wniosek stowarzyszenia SGB musi teraz zostać zaopiniowany od strony merytorycznej, następnie zaś przesłany do Ministerstwa Edukacji Narodowej, do którego należy ostateczna decyzja.
Na podstawie: dziennik.pl
Komentarz: Brzmi niewiarygodnie? Niestety nie jest to spóźniony żart primaaprilisowy. Zastępy kolejnych niewolników z liberalnej neokolonii zostaną w ten sposób doskonale wytresowane do odmóżdżającej pracy za grosze. Ku chwale wielkiego kapitału i korporacji. Z niecierpliwością czekamy na utworzenie klas o profilach tragarz, sprzątacz i kolporter ulotek.
Najnowsze komentarze