Efekty masowej imigracji z Afryki i Azji to nie tylko wzrost przestępczości i drenaż systemów opieki społecznej, ale także postępujący spadek poziomu szkolnictwa. Widać to na przykładzie szwedzkiego Absurdystanu. Według raportu OECD opracowanego na podstawie wyników Programu Międzynarodowej Oceny Umiejętności (PISA), 34% uczniów szkół podstawowych w Szwecji nie spełnia minimalnych wymagań w zakresie czytania, matematyki i nauk ścisłych. Raport stwierdza drastyczne pogorszenie we wszystkich obszarach od 2000 roku. Eva Lundgren odpowiedzialna za badanie PISA w rozmowie z magazynem Lärarnas Tidning potwierdziła, iż spośród wszystkich krajów OECD w Szwecji liczba uczniów niespełniających najniższych wymagań wzrosła najbardziej.
Wszystko to powiązane jest z trwającym ponad 20 lat masowym napływem imigrantów z krajów, w których średnie IQ jest znacznie poniżej poziomu europejskiego. Przykładem jest Somalia, gdzie wynosi ono 68, a właśnie z tego kraju pochodzi duża ilość przybyszów. Według danych urzędu statystycznego 27% mieszkańców Szwecji ma częściowo lub w pełni „obce pochodzenie”. Niestety „postępowcy” drugie i trzecie pokolenie zaliczają już do „rdzennych Szwedów”. To dzieci kolorowych imigrantów dominują liczebnie w wielu szkołach, co przekłada się na upadek szkolnictwa w kraju Trzech Koron.
W 2012 roku duński profesor Helmuth Nyborg opublikował głośny artykuł w którym dowodził, iż masowa imigracja z krajów Afryki i Azji prowadzi do spadku średniego poziomu IQ w jego i innych krajach Europy.
Na podstawie: Nacjonalista.pl/lararnasnyheter.se/newobserveronline.com
Najnowsze komentarze