life on top s01e01 sister act hd full episode https://anyxvideos.com xxx school girls porno fututa de nu hot sexo con https://www.xnxxflex.com rani hot bangali heroine xvideos-in.com sex cinema bhavana

Dr William Pierce: Żydzi – nasze największe nieszczęście

Promuj nasz portal - udostępnij wpis!

william-pierce-150x150Autorem słów jest nieżyjący już dr William Luther Pierce, profesor fizyki, założyciel i wieloletni lider organizacji Sojusz Narodowy (The National Alliance), o której Liga Przeciwko Zniesławieniu wypowiedziała się swojego czasu, iż jest to „najgroźniejsza organizacja, jaka operuje na terenie Stanów Zjednoczonych”.

Polecamy ten film z jednym zastrzeżeniem: nie zgadzamy się z ostrą i mimo wszystko krzywdzącą narracją. Nie wszyscy Żydzi są syjonistami i należy o tym pamiętać. Należy jednak również pamiętać, że nieżyjący już dr Pierce był z zawodu fizykiem, więc nie dbał zbytnio o to, jak brzmiały jego słowa. Oczywiście mogą pojawić się zarzuty, że jest to produkcja zbyt radykalna w przesłaniu, „antysemicka” etc. etc., ale nie dbamy o to.

 


Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
Podoba Ci się nasza inicjatywa?
Wesprzyj portal finansowo! Nie musisz wypełniać blankietów i chodzić na pocztę! Wszystko zrobisz w ciągu 3 minut ze swoje internetowego konta bankowego. Przeczytaj nasz apel i zobacz dlaczego potrzebujemy Twojego wsparcia: APEL O WSPARCIE PORTALU.

Tagi: , , ,

Podobne wpisy:

Subscribe to Comments RSS Feed in this post

8 Komentarzy

  1. Dlaczego polskie NR tak chętnie pokazuje miękkie podbrzusze w kwestiach etnicznych? Najpierw się sypie apologetyzmami jak z rękawa – „nie, nie wszyscy żydzi są źli, ten film jest zbyt surowy w ich ocenie, autor nie zawsze dobrze dobierał słowa”, by zaraz potem (w następnym zdaniu) palnąć znowu „z grubej rury”- „a niech sobie każdy myśli co chce, nie dbamy o to”. No to albo tak, albo tak. Nie można z jednej strony nazywać się radykałem, a z drugiej za ten radykalizm przepraszać. Oczywiście wiem, że „Wielki Brat patrzy” i wszystkiego powiedzieć nie można, ale jeżeli już jest taki konflikt, to lepiej coś przemilczeć, niż śpiewać według nut systemu (choćby nawet tylko dla zmyły). Poza tym nie zgadzam się z takim „przebieraniem” w żydach. Co to znaczy, że „są też dobrzy żydzi”? Na ile „dobrzy”? Na tyle być szeregowym członkiem ruchu? Jego skarbnikiem? Rzecznikiem? Wiceprzewodniczącym? Przewodniczącym? Po przejęciu władzy premierem? Prezydentem? Albo prywatnie np. mężem naszych córek, sióstr? I jak to poznać? Jak odróżnić „tych dobrych” od „tych złych”? I czym to się różni od zwykłej „demokracji” w której też ich się wita w szeregach ugrupować, bo według takich czy innych przez nie przyjętych kryteriów są „wystarczająco dobrzy”? Ja uważam, że nie musimy ich „rozróżniać”, bo ich (ani ich wsparcia, akceptacji) nie potrzebujemy. Oni już mają swoje państwo, „zdobyte ofiarnością swoich bohaterów” (khe khem) i niech tam tworzą sobie lepszy, wymarzony świat. Nam ich „wspaniałomyślny” współudział w budowaniu Potężnej Polski jest zupełnie zbędny.

  2. „Miękkie podbrzusze” – dobre sobie.
    Fajnie, że ktokolwiek „przeprasza”. :-)
    Czasem mam wrażenie, że czytają nas same kobiety – bo one mają coś takiego w sobie, że we wszystkim co się mówi, głosi, dostrzegają drugie, trzecie, a nawet osiemdziesiąte dno. ;-)
    A teraz na serio – pod stwierdzeniami w tym filmie taki Św. Maksymilian Kolbe podpisałby się obiema rękami. Ten sam człowiek oddałby życie za tych samych ludzi, którzy „są naszym nieszczęściem”. Ale żeby to pojąć, trzeba najpierw wyleczyć się z idiotycznej, hollywoodzkiej wersji „nacjonalizmu” i zrozumieć, czym tak naprawdę jest nacjonalizm (miłością). Komentarz Redakcji jest właśnie dlatego tak bardzo potrzebny – aby powstrzymać ewentualną błędną interpretację tego filmu.

  3. @Sigurd: <> czyli dał raczej negatywny przykład. Polacy ryzykowali dla nich życie własne, swoich rodzin (samymi będąc i bez tego na celowniku obydwu okupantów) i w imię czego? Tej „miłości”, którą tak cenisz? Co teraz z tego mamy? Pobratymcy tych poratowanych plują na nas w mediach, wykupują po kawałku nasz kraj, a nawet mają czelność pomawiać nas (o ironio) o współodpowiedzialność za Holocaust! Tyle nam dała ta cała „chrześcijańska dobroć”! Bezowocna ofiarność własnym kosztem dla obcych (etnicznie, religijnie, kulturowo), w imię naiwnych sentymentów. Nie sugeruję co prawda, że zamiast ratowania trzeba było ich od razu sprzedawać SS-mannom, ale pewna zachowawcza, rozsądna bierność na pewno nie byłaby złym wyjściem. Może udałoby się zapobiec dzięki niej daremnej stracie wielu wartościowych Polaków, których gotowość do niesienia pomocy można by było wykorzystać w inny, lepszy dla NASZEGO narodu sposób. Tyle. Nie ma dobra powszechnego, wspólnego WSZYSTKIM ludziom i nacjom. Konflikt lub chociażby rozbieżność interesów będzie zawsze i dlatego siebie powinniśmy stawiać zawsze na pierwszym miejscu. Nie bądźmy w tej kwestii naiwni! To samo się tyczy przytoczonej przez Ciebie „miłości”. Na niej Wielką Polskę chcesz budować? Naprawdę? To jest dobre na hasło, sztandar dla mniej kumatego elektoratu, ale na poważnie? Świat tak nie funkcjonuje. Może najwyższy czas się z tym pogodzić, zamiast dalej bawić się w banalne bajeczki dla naiwnych.

  4. Przydałby się link z filmem do jakiejś strony alt-rightowej, bo cenzura (((yt))) wyjebała ten film.

    • Niestety JewTube kosi wszystko, co jest „mową nienawiści”. Na szczęście są alternatywy.

    • Wygoogluj znajdziesz masę linków, bez polskich napisów ofc., ale lepiej bez, bo z nimi języka nie poprawisz.

  5. Z tym Ciołkowskim i jego „Aryjskoscią” to Pan Pierce się przejechał, miał częściowe pochodzenie tatarskie od matki.

    • Wspaniale, żeś nas oświecił, tylko „dziwnym” trafem wszyscy (no może nie wszyscy, „tylko” 99%) pół-Żydów jest fanatycznie pro-żydowska (i z reguły fanatycznie anty-biała, nawet jeśli mieli jednego z białych rodziców), innymi słowy solidaryzuje się ze swymi żydowskimi korzeniami, znacznie częściej niż innymi korzeniami.

      Więc nie ma sensu dzielić włosa na czworo. Żyd czy pół-Żyd, problemy te same.

Zostaw swój komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*
*