Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
Gminy, regiony, miasta czy województwa zaczynają mocno siebie promować. Niestety nikt nie jest w stanie sprawdzić czy działania te przynoszą one jakiś efekt. Jednym z przykładów „dobrze” wydanych pieniędzy, może być ustawienie tzw. „Uchofonów” wydających dźwięki. Ma to niby promować Małopolskę. Zwróciła już na to uwagę Najwyższa Izba Kontroli.
W ubiegłym roku najwięcej na działania promocyjne wydano na Mazowszu. Tu wydano 10 mln. Najmniej zaś na Podkarpaciu. Tu wydano 1.2 mln. W czasie wzrostu funduszy na promocje rośnie tez zadłużenie samorządów. Ustawowy pułap zadłużenia wynosi 60%, a już 135 gmin zdołało go przekroczyć./BK/
Na podstawie: PolskieRadio.pl
Promuj nasz portal - udostępnij wpis!
Najnowsze komentarze